Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن عزیزی گفت: ۳۴۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در استان تخصیص یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن عزیزی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد، درباره تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به تفکیک بانک‌های عامل اظهار داشت: مجموعاً ۳۴۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در استان تخصیص یافته و ۴۷۸۶ طرح با پیش بینی اشتغال ۱۱ هزار و ۶۳۶ نفر پذیرش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از انعقاد ۳۴۵۲ قرارداد خبر داد و افزود: به ۳۳۵۷ قرارداد تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: درصد تسهیلات پرداخت شده به سهمیه مصوب و ابلاغی ۱۰۰ درصد بوده و اشتغال طرح‌های مذکور به ۵۹۶۹ نفر رسیده است.

عزیزی گفت: در این میان سهمیه مصوب و تخصیص یافته از سوی صندوق کارآفرینی امید ۷۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده است که یک هزار و ۴۲ طرح با پیش‌بینی اشتغال ۳۴۱ نفر پیش پذیرش شده است.

این مسئول بیان داشت: همچنین ۶۹۴ طرح انعقاد قرارداد و پرداخت شده و درصد تسهیلات پرداختی به سهمیه مصوب و تخصیص یافته توسط صندوق کارآفرینی امید در استان کرمانشاه ۱۰۶ درصد است همچنین میزان اشتغال ایجاد شده توسط این بانک به یک هزار و ۷۰۰ نفر می‌رسد.

وی عنوان کرد: سهمیه مصوب و تخصیص یافته بانک توسعه تعاون ۶۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ۱۴۱۱ طرح با پیش‌بینی اشتغال ۲۸۲۵ نفر توسط بانک توسعه تعاون پیش پذیرش شده است.

عزیزی افزود: یک هزار و ۱۲۹ قرارداد منعقد شده که به یک هزار و ۱۲۶ مورد تسهیلات پرداخت شده و در نهایت درصد پرداختی به نسبت سهمیه مصوب و ابلاغ شده توسط این بانک ۱۰۴ بوده است همچنین یک هزار و ۵۳۳ اشتغالزایی ایجاد شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: توسط پست بانک ۶۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری اختصاص داده شده که در این میان ۹۰۶ طرح با پیش‌بینی اشتغال ۲۸۹ نفر پیش پذیرش شده است.

وی از انعقاد ۵۸۰ قرارداد خبر داد که ۵۷۵ مورد آن منجر به پرداخت شده و گفت: درصد تسهیلات پرداخت شده نسبت به سهمیه اختصاص داده شده توسط پست بانک ۱۰۰ درصد بوده و در مجموع برای یک هزار و ۱۵۳ نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین از سوی بانک کشاورزی ۱۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات اختصاص داده شده که یک هزار و ۴۲۷ طرح با پیش‌بینی اشتغال ۳۱۱۳ نفر پیش پذیرش شده است.

این مسئول عنوان کرد: یک هزار و ۴۹ طرح انعقاد قرارداد شده که ۹۶۲ طرح منجر به پرداخت شده و در مجموع درصد تسهیلات پرداخت شده به سهمیه اختصاص یافته بانک کشاورزی به ۹۴ می‌رسد همچنین یک هزار و ۵۸۳ اشتغالزایی ایجاد شده است.

عزیزی خاطرنشان کرد: بیشترین تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به شهرستان صحنه با ۲۲۶ درصد میزان تسهیلات پرداخت شده به نسبت سهمیه اختصاص یافته، تعلق دارد همچنین این نسبت در شهرستان هرسین ۱۶۴، در کنگاور ۱۴۰، در روانسر ۱۱۵، در گیلانغرب ۱۰۱، در قصرشیرین صد بوده است.

وی گفت: درصد تسهیلات پرداخت شده به سهمیه اختصاص یافته در شهرستان‌های کرمانشاه و دالاهو ۹۵، در اسلام‌آباد ۹۲، در پاوه ۹۰، در سنقر ۷۹، در جوانرود ۶۶، در ثلاث باباجانی ۶۴ و در سرپل ذهاب ۴۵ درصد بوده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری تومان تسهیلات اشتغال روستایی درصد تسهیلات پرداخت شده طرح با پیش بینی اشتغال تسهیلات پرداخت شده میلیون تومان تسهیلات پیش پذیرش شده استان کرمانشاه سهمیه اختصاص پرداخت شده سهمیه مصوب تخصیص یافته ایجاد شده یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۰۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: رویکرد اشتغال و توانمندسازی کمیته امداد مانعی در برابر تولید فقر است و در این باب باید نگاه درست و واقع بینانه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علیرضا حسین نژاد در نشست با منتخب مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ۴۴ هزار خانوار در اوج مناعت طبع و عزت شایسته تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل هستند که در این راستا تلاش می‌کنیم تا در بخشها و حوزه‌های مختلف در حد وسع و توان کمک حال و یاریگر این خانواده‌ها باشیم.

وی افزود: همه ساله بخشی از این مددجویان با تولید اشتغال و کار شایسته و دریافت تسهیلات بانکی از چرخه حمایت مستقیم خارج می‌شوند که در این راستا سال گذشته خودکفایی ۲۰۰۰ نفری مددجویان کمیته امداد استان را شاهد بودیم.

حسین نژاد بیان: کرد پرداخت تسهیلات بانکی برای مددجویان معرفی شده دارای طرح اشتغالزایی در قالب تبصره ۱۸ در حال پرداخت است که انتظار می‌رود بانک‌های عامل تا نیمه اول امسال به تمام تعهدات خود در حوزه پرداخت تسهیلات کم بهره همتی مضاعف داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: اشتغال تولید شده برای مددجویان کمیته امداد از جنس اشتغال مولد و پایدار است و با کمترین انحراف همه تسهیلات در مسیر اشتغال مددجویان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار بحث اشتغال و توانمندسازی مددجویان ساخت مسکن با همت خیران و نهادهای حمایتی و انقلابی در حال انجام است تا هیچ مددجوی فاقد سرپناه در روستاها نداشته باشیم.

حسین نژاد از منتخب مردم مشگین شهر در مجلس به خاطر نگاه ویژه به رفع مشکلات و آسیب‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد قدردانی کرد و گفت: امیدواریم مجلس دوازدهم مجلس حامی محرومان و نیازمندان بوده و با قوانین کارآمد به رفع فقر در کشور بیش از گذشته کمک کند.

کد خبر 748132

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال