Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات والیبال خراسان رضوی گفت: همه تلاش ما این است که سهمیه استان در لیگ حفظ شود اما متاسفانه پیام ۲ میلیارد تومان بدهی دارد که اسپانسرها حاضر به تسویه آن نیستند.

به گزارش ایسنا، یکی از تیم‌هایی که طی چند فصل اخیر لیگ برتر والیبال به دلیل مشکلات مالی حاشیه‌ها فراوانی را به همراه داشته، تیم پیام خراسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مشکلات تا جایی پیش رفت که در چند هفته پایانی دور گروهی فصل گذشته لیگ، تیم پیام از مسابقات لیگ کنار گذاشته شد.

با داغ شدن بازار نقل و انتقالات فصل جدید لیگ و بحث شروع مسابقات،‌ طبق برخی اخبار منتشر شده مسئولان ورزش مشهد و تیم پیام در تلاش هستند که بتواند بار دیگر در لیگ حضور پیدا کنند تا سهمیه این استان حفظ شود اما به دلیل بدهی‌های فراوانی که این باشگاه دارد، و تاکید فدراسیون به باشگاه‌ها برای تسویه بدهی‌های سال گذشته، نمی‌توان امید چندانی برای حضور این تیم در لیگ داشت.

جبار قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم پیام گفت: همه تلاش ما این است که سهمیه استان خراسان رضوی در لیگ حفظ شود و مذاکرات ما برای ایجاد شرایط لازم جهت حضور در لیگ، همچنان ادامه دارد. البته هنوز هیچ چیز قطعی نشده و می‌توانم بگویم حضور یا عدم حضور پیام در لیگ ۵۰-۵۰ است.

او افزود: با همه این صحبت‌ها اما متاسفانه پیام بدهی‌های خیلی زیادی از سال‌های ۹۷ و ۹۸ دارد، حتی دو درصد قراردادهای سال گذشته را هم به هیات پرداخت نکرده است. همه بازیکنان و اعضای کادر فنی که طی دو سال گذشته با تیم مهرام کار کرده‌اند شاکی بوده و از پیام شکایت کرده‌اند. طبق گفته فدراسیون هم تیم‌ها برای حضور در لیگ باید بدهی‌های خود را تسویه کنند که با توجه به این موضوع،‌ کار برای پیام سخت است. 

رئیس هیات والیبال خراسان رضوی در واکنش به این موضوع که با این اوصاف نمی‌توان به حضور پیام در لیگ امیدوار بود، توضیح داد: فدراسیون اعلام کرده است که ۱۲ تیم فصل قبل به دسته پایین‌تر سقوط نکرده‌اند اما همانطور که می‌دانید پیام در هفته‌های پایانی فصل گذشته از لیگ کنار گذاشته شد. متاسفانه پیام چیزی حدود ۲ میلیارد تومان بدهی دارد که هیچ اسپانسری قبول نمی‌کند این مبلغ بدهی را که هیچ ارتباطی با آن ندارد پرداخت کند. با همه این صحبت‌ها ما امیدواریم که مشکلات حل شده واین تیم در لیگ باشد چون ما ذی نفع هستیم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال واليبال جبار قوچان نژاد باشگاه پیام مشهد تیم پیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۰۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین

فدراسیون والیبال اوکراین با دردسری بزرگ و جدی با ملی‌پوشان این کشور مواجه شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فصل بازی‌های تیم ملی برای والیبال اوکراین با دردسر و مشکلی بزرگ برای فدراسیون این کشور آغاز شده و هر روز تعدادی از ملی‌پوشان اوکراینی از حضور در اردوی تیم ملی انصراف می‌دهند.

ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد

چند روز پیش، اولگ پلوتنیتسکی که به تازگی با تیم پروجا به عنوان قهرمانی سری A1 ایتالیا رسید به کادر فنی تیم ملی اوکراین و در راس آن، رائول لوزانو اعلام کرده که برای تیم ملی بازی نمی‌کند. این بازیکن 27 ساله، خستگی و مصدومیت را دلیل انصراف از حضور در  اردوی تیم ملی عنوان کرد.

کاپیتان تیم ملی اوکراین، تنها بازیکنی نیست که تماییل به حضور در اردوهای تیم ملی ندارد و تعدادی از بازیکنانی که در لیگ اوکراین به عنوان قهرمانی رسیدند نیز نمی‌خواهند در تیم ملی باشند. همه آنها گواهی مصدومیت خود را با امضای یک دکتر به مسئولان فدراسیون  تحویل داده‌اند.

میخایلو ملنیک، رئیس فدراسیون والیبال اوکراین، این جریان را یک خرابکاری علیه والیبال کشورش می‌داند: من نمی‌توانم این جریان را برای رائول لوزانو توضیح دهم ولی تلاش می‌کنم بازیکنان خاطی را جریمه و محروم کنم. اگر بازیکنی، اردو را بدون دلیل خاصی ترک کند، قطعا محروم و باشگاه او جریمه خواهد شد.

طبق قوانین والیبال اوکراین، بازیکنان دعوت شده باید در اردو حاضر شده و با نظر پزشک معتمد فدراسیون،‌ اردو را ترک کنند. هر گونه تخلف از این قانون تا 2 سال محرومیت از فعالیت‌های ورزشی را برای بازیکن خاطی به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • تیم ملی والیبال کامل شد
  • لژیونرها آمدند، تیم ملی والیبال کامل شد
  • ترکیب تیم ملی والیبال ایران کامل شد
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • نجاتی: همیشه باید سود تیم ملی در نظر گرفته شود
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • سوپرمن شدن پس از پرسپولیس/ استقلال زیر آسمان آبی شهر