Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، شهید ولی الله فلاحی در سال ۱۳۱۰ هجری شمسی در طالقان دیده به جهان گشود.

وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان فرمانده نیروی زمینی ارتش انتخاب شد و پس از برکناری ابوالحسن بنی صدر از ریاست جمهوری و فرماندهی کل قوا در حکمی از سوی امام خمینی(ره) به عنوان جانشین رئیس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمسار فلاحی که به همراه چند تن دیگر از فرماندهان سپاه پاسداران و ارتش در سقوط هواپیمای C-۱۳۰ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند در مناظره‌ای با بنی صدر و اعضای سازمان مجاهدین خلق که هنوز به طور کامل نقاب از چهره منافق خود برنداشته بودند درباره پشتیبانی نیروی زمینی ارتش از پاسداران انقلاب گفت: ارتش یک نهاد انقلابی است. کلیه نهاد‌های انقلابی مکمل یکدیگر هستند. هر زمانی، هر مکانی و تحت هر شرایطی پاسدار انقلاب نیاز به پشتیبانی داشته باشد بلادرنگ و بدون مضایقه پشتیبانی اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ۷۵ درصد جانبازی؛ سوغات جنگ تحمیلی برای امیر دریادار حبیب‌الله سیاری 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم

ایسنا/سیستان و بلوچستان قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه اعلام کرد چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان بازداشت شدند.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز (شنبه) رزمندگان قرارگاه قدس در یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در ۲ عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره ترور یک نیروی وابسته به سپاه
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی