Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

 علی‌رغم افت شدید فروش هواپیماسازان بزرگ جهان، با احیای سفرهای هوایی سهام بوئینگ و ایرباس جهش کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، علی‌رغم افت شدید فروش هواپیماسازان بزرگ جهان، با بازگشت مسافرت هوایی سهام بوئینگ و ایرباس جهش کرده است.

در ماه مارس و آوریل سهام شرکت‌های هواپیماسازی، با پاندمی کرونا و خشکیدن سفارشات جدید، به پایین‌ترین سطح در چندین سال اخیر سقوط کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۴ ماه گذشته ایرباس هیچ سفارشی برای ساخت هواپیمای جدید دریافت نکرد و طبق تخمین تحلیل‌گران بوئینگ هم در ماه می برای پنجمین ماه متوالی هیچ سفارش جدیدی ثبت نکرده است.

کاهش سفارشات هر دو هواپیماساز را مجبور کرد جدول زمان‌بندی تولید خود را خالی کرده و بسیاری از کارکنان خود را اخراج کنند.

اما در ماه اخیر با مشاهده نشانه‌هایی از بازگشت آهسته مسافرت هوایی هم سهام بوئینگ و هم سهام ایرباس بیش از بیش از ۴۰ درصد جهش کرده است.

اداره امنیت پرواز آمریکا عبور ۳۹۱٫۸۸۲ مسافر را در پایانه‌های فرودگاه‌های این کشور ثبت کردند که این بالاترین سطح آن از ۲۲ مارس تا کنون است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سهام بوئینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود دلهره‌آور بوئینگ ۷۴۷ در فرودگاه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تیک آف بوئینگ ۷۴۷ از داخل کابین خلبان (فیلم) حرکت عجیب خلبان بوئینگ ۷۴۷ حین تیک آف (فیلم) مقایسه دیدنی جثه انواع دایناسور‌ها با یک انسان متوسط (فیلم)

دیگر خبرها

  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • فرود دلهره‌آور بوئینگ ۷۴۷ در فرودگاه (فیلم)
  • ببینید | دلهره بوئینگ
  • سهم پنج درصدی استقلال و پرسپولیس به چه کسانی می‌رسد؟
  • (ویدئو) فرود دلهره‌آور بوئینگ ۷۴۷ در فرودگاه
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • معافیت ایرباس از تحریم های روسیه