Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@15:30:19 GMT

جدیدترین تصاویر از "جشن سربرون" تلویزیون

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۱۴۷۴

جدیدترین تصاویر از 'جشن سربرون' تلویزیون

به گزارش تسنیم، حسن نجاریان تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی "جشن سربرون" با اشاره به تصویربرداری بخش کوهستانی و چادرنشینی، تصریح کرد: اواخر هفته گذشته سکانس‌های آتش‌سوزی قلعه در بخش زرنان را به پایان رساندیم و با موافقت بنیاد مستضعفان توانستیم زمین های امامزاده داوود را برای تصویربرداری در اختیار گرفته و اجاره کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بخش که با انتخاب اصغر نژاد ایمانی (طراح صحنه) طراحی و آماده شده، بخش چادر مجموعه که بخش کوهستانی  و گسترده‌ای از کار را به خود اختصاص می‌دهد، تصویربرداری می‌شود. آقای راعی جلسات متعددی با  ایرج عاشوری (مدیر تصویربرداری) و محمد مختاری (مدیر صدابرداری) داشتند تا بتوانند صدا و تصویر مورد نظر با کیفیت مناسب در این بخش ضبط شود‌. برای این بخش از کار، ژاله زکی‌زاده (طراح لباس) لباس‌های بخش کوهستانی بازیگران را آماده و با طراحی جدید گریم مجید اسکندری (طراح گریم) صورت بازیگران با شرایط جوی آماده شد.

نجاریان در ادامه گفت: این بخش با حضور مستمر دو کاراکتر  داستان بهادر (حسین محجوب) و سرخو (نادر فلاح) و بازیگرانی چون لاله اسکندری، میرطاهر مظلومی، محمود پاک نیت، مهدی فقیه و دیگر دوستان جلوی دوربین می‌رود. 

"جشن سربرون" مجموعه‌ای 30 قسمتی به تهیه‌کنندگی حسن نجاریان و کارگردانی مجتبی راعی است. این مجموعه به سفارش سیما فیلم تولید می‌شود و به روایت دوران قبل از مشروطه می‌پردازد.

در خلاصه داستان "جشن سربرون" آمده است: «بهادر»، کدخدای ایل پوسان با کدخدای طایفه همسایه «سرخو»، رقابت و مخالفتی دیرینه دارد. مدتی است آتش کینه ها خاموش شده است تا اینکه سرخو با اعتماد به نفس به خواستگاری دختری زیبا و کم سن و سال بهادر جهان‌پسند می‌آید. غافل از اینکه قرار است مدتی بعد جهان‌پسند به عقد پسرعموش درآید. بهادر قاطعانه با این وصلت مخالفت می‌کند. زخم های کهنه سرباز می‌کنند. هر دو طایفه از کدخدای خود حمایت می‌کنند. درگیری ابعاد بزرگتری می‌یابد و بهادر تلاش بزرگی را آغاز می‌کند.

حسین محجوب، محمود پاک‌نیت، لاله اسکندری، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه، صدرالدین حجازی، بیوک‌میرزایی، مهران نائل، جواد قامتی، ابراهیم برزیده، سیامک اشعریون، پرویز بزرگی، علی جاویدفر، محمد حاج حسینی، فرشید صمدی‌پور، محمدرضا راد، حسن محمودی، مجتبی واشیان، امیر کسارنژاد، ساقی عسگری، سارا اشتری، امیر زمستانی، سودابه علیپور، نجات علی مرادی، سیامک حلمی، آرمین ترکمندی، علی حسن ناصری، ذبیح ذبیح پور، علی نجاریان، زهرا برومند، ایوب دمان، امیر نداف‌فر، عباس براری، رضا درم کزین، ابوالفضل حاجی علیخانی، مجید یاراحمدی، مهران هادی، جواد عاقبت بین، حسن زارع، محمودرضا بهرامی، علی عطایی، سیامک نظری، مرتضی ستارپور، محمد نادرخانی، فیروز حیدرزاده، سجاد مومنی، رضا سیدی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی‌اند.

 

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: جشن سربرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار ثابت ماند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، در معاملات امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۳۷۶ تومان معامله می‌شود.

جزئیات و نحوه پرداخت ارز به زائران حج تمتع | زائران چقدر ارز می گیرند؟

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۳۴۶ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۴ هزار و ۲۰۷ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۲ هزار و ۶۶ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۶۶ تومان است.

کد خبر 848618 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم یورو دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار ثابت ماند
  • عکس| جدیدترین تصویر از سیدجواد هاشمی در کنار نوه‌اش
  • گفت‌وگو باکارگردان مجموعه‌مستند «پابه‌ماه»/ قصه‌هایی تماشایی از امید و زندگی
  • ارائه جدیدترین دستاورد‌های هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • ارائه جدیدترین دستاوردهای هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • «منم بچه مسلمان» هم با سیمرغ به تحول رسید
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس