Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمیان با بیان اینکه تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در استان به ۱۱۵۵ نفر افزایش یافته است، گفت: تنها راه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و خودداری از ترددهای غیر ضرور در مناطق پرازدحام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام، ظهر امروز(۱۷ خرداد) در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان ایلام طی شبانه روز گذشته به تعداد ۱۱۵۵ نفر  افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

« محمد کریمیان» با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۰ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، تصریح کرد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان  گزارش نشده است و  مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۷۰ نفر  است.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۲ نفر از مبتلایان به کرونا در سطح بیمارستان های این استان بستری بوده و تحت مراقبت های درمانی قرار دارند، ابراز کرد: در شبانه روز گذشته در شهر  ایلام ۶ نفر،  در شهرستان ایوان ۴ نفر، در شهرستان دهلران ۷ نفر، در شهرستان مهران ۱ نفر، در شهرستان بدره ۱ نفر و در شهرستان ملکشاهی ۱ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام یادآور شد:  تا کنون در شهرستان ایلام ۴۳۰ مبتلا و ۲۵ مورد فوتی، در شهرستان ایوان ۱۶۶ مبتلا و ١۶ مورد فوتیف در  شهرستان دهلران ۱۲۵ مبتلا و ۴ مورد فوتی، در شهرستان مهران ۷۶ مبتلا و ۷ مورد فوتی، در شهرستان دره‌شهر ۷۱ مبتلا و ۶ مورد فوتی، در شهرستان آبدانان ۷۱ مبتلا و ۱ مورد فوتی، در شهرستان چرداول ۶۱ مبتلا و ۳ مورد فوتی، در شهرستان بدره ۴۶ مبتلا و ۴ مورد فوتی، در شهرستان ملکشاهی ۴۱ مبتلا و ١ مورد فوتی، در شهرستان سیروان ۳۴ مبتلا و ٣ مورد فوتی و در شهرستان هلیلان ۳۴ مبتلا و بدون فوتی گزارش شده است.

 

کریمیان با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا در استان تا کنون ۹۴۴ نفر از مبتلایان با تلاش کادر درمانی و مدافعان سلامت بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند، ابراز کرد: بترین راه مبارزه با کرونا قطع زنجیره انتقال این ویروس است و تنها راه قطع زنجیره انتقال آن، رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و خودداری از ترددهای غیر ضرور  در مناطق مختلف است.

 

کریمیان با تاکید بر اینکه هم استانی های عزیز ایلامی باید همچنان رعایت نکات بهداشتی را مورد توجه قرار دهند، خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند که کرونا از بین نرفته و یا ضعیف نشده است،هم استانی های عزیز باید خطر ابتلا به ویروس کرونا را جدی بگیرند و ما را در مهار و کنترل این ویروس یاری کنند.

 

                                                                                                                                                                                                   

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا ابتلا استان ایلام کرونا در استان استان ایلام ویروس کرونا مورد فوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۱۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان

سرهنگ کامران خوشناموند جمعه در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: در پی وصول گزارش‌های مردمی مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در انبار‌های حاشیه شهرستان هندیجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی محل مذکور و هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل ۲۷ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ۱۲ دستگاه خودرو وانت و سواری که حامل سوخت قاچاق بودند را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان با اشاره به دستگیری ۱۲ نفر در این رابطه و تحویل به مرجع قضائی، تصریح کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا و سوخت جزء اولویت‌های اصلی پلیس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا و سوخت مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی بعد از ۴۰ سال
  • سد مخزنی دویرج دهلران سرریز کرد
  • اجرای طرح بیمه عشایر در شهرستان بدره
  • سد مخزنی دویرج سرریز شد
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • کشف قاچاق سوخت در هندیجان
  • سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به سالک مبتلا می‌شوند
  • بیماریی که سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به آن مبتلا می‌شوند
  • شناسایی پیکر شهید عزیزپور محمدی پس از ۴۰ سال
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان