Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@04:41:52 GMT

نمایشگاه تصویر سال بازگشایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۲۴۹۹

نمایشگاه تصویر سال بازگشایی می‌شود

هفدهمین نمایشگاه «تصویر سال» که به دلیل فراگیری ویروس کرونا تعطیل شده بود، مجدداً در خانه هنرمندان ایران برپا می‌شود. ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از دبیرخانه «تصویر سال»، هفدهمین نمایشگاه «تصویر سال» که از دوم اسفند ماه 1398 در خانه هنرمندان ایران آغاز شد و پس از سه روز در پی شیوع پاندمی ویروس کرونا تعطیل شده بود، از روز یکشنبه هجدهم خرداد 1399 ساعت 16 بازگشایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که همچنان همه‌ برنامه‌های نمایش فیلم‌های هفدهمین جشنواره فیلم تصویر و بخش مستندهای برگزیده‌ی «چهل سال تهران» تا اطلاع بعدی تعطیل خواهند بود.

امسال «تصویر سال» به‌رسم هرساله گردهمایی پایانی برای عکس یادگاری «جاده‌ی تصویری‌ها» ندارد اما مراسم ویژه‌ای برای اعلام نتایج داوری و معرفی برگزیدگان پیش‌بینی شده‌است که این مراسم با حضور نمایندگانی از جمع داوران و نامزدهای هر بخش، ششم تیرماه 1399 در تالار شهناز به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

در طول دوران قرنطینه شش پروژه منتخب «تصویر سال» و عکس‌های بخش ایران ما به‌صورت مجازی منتشر شدند که این پروژه‌ها نیز همزمان با ازسرگیری دوباره نمایشگاه «تصویر سال» در گالری میرمیران خانه هنرمندان ارائه خواهند شد.

آثار هنرمندان راه‌یافته در بخش جوان به‌صورت مستقل در طبقه نخست خانه هنرمندان ارائه شده‌اند و همچون همه‌ی دوره‌های گذشته گالری ممیز به پوستر و کاریکاتور هنرمندان مدعو و آزاد و جوانان زیر 25 اختصاص پیدا کرده است. همچنین بخش گزیده کارتون و کاریکاتورهای مطبوعاتی سال ایران که همچون چهار سال گذشته، به کوشش آروین گردآوری شده است، به‌صورت مالتی‌مدیا از طریق ویدئو پروژکتور روی دیوار نمایش خواهد یافت.

در گالری پاییز، راهروی شرقی طبقه‌ی همکف، عکس‌های خبری، ورزشی و مستند اجتماعی بخش جوانان زیر 25 سال ارائه شده‌ است و گالری زمستان در راهروی غربی خانه، میزبان عکس‌های جوانان زیر 25 سال در بخش نگاهی دیگر و هنر و هنرمندان است؛ تصاویر بخش آزاد هنر و هنرمندان هم در گالری نامی روی دیوار رفته است.

همچنین در طبقه دوم خانه، گالری تابستان به نمایش تصاویر منتخبی از رویدادهای مهم سیاسی، اجتماعی و ورزشی ایران و جهان از سیل بهار 98 تا تشییع سردار سلیمانی، سقوط هواپیمای اکراینی و … اختصاص پیدا کرده است.

تصاویر راه‌یافته در بخش مالتی مدیای هفدهمین «تصویر سال» نیز در دو نمایشگر مستقر در طبقه دوم خانه هنرمندان در قالب دو بخش آزاد و جوان نمایش داده می‌شوند و سرانجام؛ گالری میرمیران، دربرگیرنده بیش از 240 قاب عکس‌های موبایلی است.

لنزهای بی‌باک|روایت یک عکاس خبری از غربت سنگین دفن‌شدگان کرونایی/ به ما گفتند شما دیوانه‌اید که از این شرایط عکاسی می‌کنید!

انتهای پیام/

R1527/P/S4,34,40/CT12 واژه های کاربردی مرتبط خانه هنرمندان عکاسی هنرهای تجسمی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خانه هنرمندان عکاسی هنرهای تجسمی خانه هنرمندان عکاسی نمایشگاه عکس هنرهای تجسمی خانه هنرمندان تصویر سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم

جواد حق‌لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: گردنه پیچ‌بن در مسیر قزوین - الموت - تنکابن، هرسال با آغاز فصل سرما و شروع نخستین برف زمستانی به دلیل حجم بالای بارش برف و به منظور حفظ ایمنی تردد کنندگان و جلوگیری از حوادث، توسط عوامل راهداری مسدود و پس از پایان فصل سرما و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود.

وی اضافه کرد: این گردنه با سه هزار و ۳۰۰ متر ارتفاع از سطح دریا، مرتفع‌ترین گردنه استان قزوین است. 

استان قزوین دارای ۸۷ گردنه برف‌گیر است و بیش از هفت درصد عملیات برف‌روبی راه‌های کشور در این استان انجام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۷/ اکسپو در «خانه امن»
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • روایتی از هنرآفرینی هنرمندان نصف‌جهان در قطب عاشقی عالم، «کعبه»
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس