Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@00:46:08 GMT

پدری درستکار پسر دزدش را لو داد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۲۵۹۴

پدری درستکار پسر دزدش را لو داد

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" سرکلانتر هفتم پایتخت گفت: ساعت 8 شامگاه 12 خرداد ماه یکی از شهروندان کلانتری 160 خزانه مراجعه و اظهار داشت، پسرم خلافکار بوده و اخیراً 3 کیف مشکوک و کیسه پلاستیکی حاوی تعدادی چک و طلاجات محل سکونت من و مادرش منتقل کرده است.

افشای راز سرقت به دست پدر

وی بیان داشت: با دریافت گزارش در هماهنگی با مقام قضائی تیمی از ماموران کلانتری 160 خزانه برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی مراجعه کردند و ضمن تایید خبر اعلامی تعداد 62 برگ چک به تاریخ و مبالغ مختلف مربوط به بانک های مختلف، دوحلقه النگو و گردنبند و گوشی سرقتی از داخل کیف و کیسه پلاستیکی کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیف قاپی جوان تک رو

این مقام انتظامی گفت: متهم در کلانتری به 28 فقره کیف قاپی با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت اعتراف و اظهار داشت، با پرسه زنی در خیابان سوژه های خود را انتخاب می کردم.

سرکلانتر هفتم افزود: متهم همراه اموال سرقتی به دادسرا انتقال و انگیزه خود را تامین هزینه مصرف مواد مخدر اعلام کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو یارانه دلار بورس کرونا کرونا در جهان رومینا اشرفی حوادث سرقت مواد مخدر اخبار حوادث پدر سرقت پسر کلانتری خزانه فیلم عکس مرد تلگرام وحشتناک زن یک زن تهران اخبار تهران حوادث تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۲۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی با بیان اینکه پس از دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی در یکی از روستا‌های بخش رحیم‌آباد، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، گفت: ماموران آگاهی به همراه کارشناس اداره منابع طبیعی به محل مورد نظر اعزام و مشخص شد، متهم ۸ هزار متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را با بلوک و پرچین محصور کرده است.
وی از معرفی متهم ۴۴ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و با اشاره جمع‌آوری تمام آثار تجاوز و رفع تصرف اراضی مورد نظر با حکم قضائی، افزود: کارشناسان ارزش تقریبی این زمین‌ها را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
فرمانده انتظامی رودسر از عزم راسخ پلیس در برخورد با پدیده زمین‌خواری خبر داد و از شهروندان خواست هرگونه اطلاع از تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر
  • زمزمه صدور حکم جلب دادگاه لاهه برای نتانیاهو
  • احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
  • احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • همراهی پدر دانشجو با دخترش در تظاهرات حمایت از فلسطین
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم