Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید خوبی زاده گفت: از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، سرانه حمایتی کانون های فرهنگی هنری فعال جنوب کرمان در رویداد ملی فهما واریز شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، سرانه حمایتی کانون های فرهنگی هنری فعال جنوب کرمان در رویداد ملی فهما واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان اظهار کرد: سال گذشته رویداد ملی فهما با ۱۸ شاخصه در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد که زمینه رقابت سالم و شفاف و همچنین ساماندهی فعالیت های کانون ها را فراهم کرد.

وی عنوان کرد: در رویداد ملی فهما، کانون های فرهنگی هنری می بایست به منظور برخورداری از حمایت های مالی، مشخصات فردی اعضا و فعالیت های کانون ها را بر اساس شاخصه های تعریف شده در سامانه بچه های مسجد بارگذاری کرده  و امتیاز کسب کنند.

خوبی زاده ابراز کرد: در جنوب کرمان نیز کانون های فرهنگی هنری مصباح و امام علی علیه السلام موفق به کسب رتبه های شایسته تقدیر شده و از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور مورد حمایت کتابخانه ای و مالی قرار گرفتند.

مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان یادآور شد: در ادامه اجرای رویداد ملی فهما، در ایام کرونایی طرح راهکار « رزمایش ایمان، همدلی، کار، ایثار رمضان» با رویکرد کمک مومنانه به طور گسترده و مستمر در بیش از ۹۰ درصد کانون های مساجد جنوب در حال اجرا می باشد.

وی در خاتمه بیان کرد: از دیگر فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان در راستای طرح ملی راهکار، تداوم برنامه های فرهنگی و مذهبی کانون از طریق فضای مجازی است.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی راهکار رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما کانون های مساجد جنوب کرمان مساجد کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۲۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین