Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج رئیسیان بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه سال گذشته و همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد بارش‌ها و نعمت‌های الهی فراوانی در سطح استان بودیم، ابراز داشت: با توجه به آتش‌سوزی‌های اتفاق افتاده در سطح کشور باید به بحث حفظ و حراست از جنگل‌ها و مراتع در استان نیز توجه ویژه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه در خصوص حفظ و حراست از جنگل‌ها و مراتع در کشور جلسات مطلوبی به ریاست نجار، معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور برگزار شد، ابراز داشت: مقرر شد هنگام بروز حادثه و آتش‌سوزی در صورت اعلام نیاز مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان بالگرد اعزام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان بابیان اینکه در استان نیز تاکنون اقدامات خوبی در خصوص مقابله با آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌ها صورت گرفته است، ابراز داشت: با توجه به اینکه عشایر با بیشترین عرصه بهره‌برداری از مراتع سروکار دارند، در خصوص حفظ و حراست از جنگل‌ها و مراتع می‌توانند کمک شایانی داشته باشند.

رئیسیان در ادامه تصریح کرد: این مهم می‌طلبد تا بازدارندگی قوانین در خصوص آتش زدن جنگل‌ها و مراتع بیشتر شده و اطلاع‌رسانی برای آحادجامعه در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم از مساعدت و همراهی خود مردم در این خصوص بهره‌مند شویم.

وی افزود: از اداره کل منابع طبیعی استان سمنان نیز انتظار می‌رود که با توجه به آب‌وهوای مناسب و طبیعت مطلوب در مناطق کوهستانی و ییلاقی استان و حضور گردشگران، توجه به حفظ جنگل‌ها و مراتع را در دستور کار خود قرار دهد.

کد خبر 4942593

منبع: مهر

کلیدواژه: مدیریت بحران استانداری سمنان آتش سوزی جنگل ها ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان قزوین ایلام سالروز ارتحال امام خمینی آتش سوزی امام خمینی ره بیرجند سانحه تصادف ستاد مقابله با کرونا جنگل ها و مراتع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر حمایت از کارگران سمنان تا سهم ۴۰ درصدی دانش‌آموختگان از اشتغالزایی

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی روز سه‌شنبه در دیدار مدیران، منتخبان و نخبگان جامعه کار و تولید با گرامیداشت روز کارگر و روز معلم  گفت: کارگران رکن اساسی در تحقق جهش تولید هستند و رفع مشکل این قشر باید با اهتمام ویژه پیگیری شود.

وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات و ارایه بسته‌های حمایتی به کارگران با حفظ عزت و کرامت انسانی آنان مورد توجه مسوولان و کارفرمایان باشد.

نماینده ولی فقیه در سمنان گفت: کارگران در حفظ و نگهداری نظام جمهوری اسلامی ایران نقش سازنده‌ای دارند و باید حفظ عزت آنان بیش از پیش مورد توجه مسوولان باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • تاکید بر حمایت از کارگران سمنان تا سهم ۴۰ درصدی دانش‌آموختگان از اشتغالزایی
  • در این جنگل، چوب ها تبدیل به سنگ شدند! /درباره یکی از جالب ترین مکان های روی زمین (+تصاویر)
  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • تغییر ارکان خودرو، نصب برچسب و استفاده از چراغ زنون ممنوع است/ خودرو‌های آف‌رود تابع قوانین باشند
  • مکان دقیق مثلث برمودای ایران
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • برای تحقق هرچه بیشتر عدالت اجتماعی در کشور چه باید کرد؟