Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیرحسین نظری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: از اوایل اسفندماه پارسال تاکنون با آغاز شیوع ویروس کرونا در استان و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف، بازرسی از این واحد‌ها بیشتر شده است.

او با بیان اینکه در این مدت از ۵۷ هزار و ۷۴۳ واحد صنفی در خوزستان بازرسی شده است که از این تعداد ۲۸ هزار و ۷۰۱ واحد اخطار گرفتن، افزود: ۸ هزار و ۲۴۳ واحد غیرضروری نیز پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری با اشاره به بازرسی‌های عادی این سازمان از واحد‌های صنفی با اشاره به اینکه از اردیبهشت ماه تاکنون ۱۵ هزار و ۶۴۹ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفتند و برای ۸۰۳ واحد پرونده تخلف تشکیل شده است، اظهار داشت: ارزش ریالی این تعداد پرونده ۱۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال است و این گشت‌های بازرسی با همکاری اداره تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی انجام می‌گیرد.

رئیس سازمان صمت استان خوزستان ادامه داد: طی یک ماه اخیر ۳ واحد صنفی در میدان میوه و تره بار غدیر اهواز به دلیل تکرار تخلف گرانفروشی پلمب شدند.

تشکیل ۴ پرونده تخلف در بخش قاچاق کالا

این مقام مسئول با اشاره به تعداد بازرسی در بحث قاچاق در سطح استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون در قالب گشت‌های مشترک سازمان صمت استان، اداره تعزیرات و نیروی انتظامی ۱۵۳ واحد صنفی در استان در بحث قاچاق کالا مورد بازرسی قرار گرفتند که ۴ پرونده تخلف در بخش قاچاق در این مدت تشکیل شده است.

او با بیان اینکه ارزش ریالی این تعداد پرونده ۴ میلیارد و ۱۱۶ میلیون ریال است که بیشترین قاچاق در خصوص سیگار و نهاده‌های دامی بوده است، اظهار داشت: در این گشت نیز در همین مدت ۶۶۵ مورد بازرسی انجام گرفت که ۱۳ پرونده در خصوص قاچاق کالا تشکیل شد.

به گفته ایرج نظری، ارزش ریالی این تعداد پرونده ۴ میلیارد و ۵۳۲ هزار و ۶۹۰ ریال بود که بیشترین میزان قاچاق بیشتر در کالا‌هایی همچون لوازم آرایشی، سیگار و مواد خوراکی بوده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس پلمب اصناف متخلف واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۲۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،"بابک علیزاده" گفت: طی سال گذشته، ۱۹۶۶ مورد درخواست بازرسی کالا و عودت کالای مازاد داشتیم که ۱۹۴۹ مورد آن انجام شد.   وی در ادامه با اشاره به ۳۴۵ مورد تست مقاومت و نشتی انجام گرفته طی سال گذشته، اظهار کرد: این تعداد در سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۳۰۰ مورد بود که مقایسه آمار نشان می‌دهد همکاران ما طی سال ۱۴۰۲ حدود ۱۳ درصد، تست مقاومت و نشتی بیشتری را انجام دادند.   رئیس واحد بازرسی فنی شرکت گاز آذربایجان‌غربی، در پاسخ به اینکه تعداد نشتی‌های زیرزمینی مکشوفه طی سال قبل چه تعداد بوده است؟، گفت: با بازرسی‌های صورت گرفته، ۴۴۵ مورد نشتی زیرزمینی در سال قبل کشف شد که البته در قیاس با سال ۱۴۰۱ کاهش داشت.   علیزاده، متراژ شبکه تست نشت‌یابی در سال گذشته را ۵۱ هزار و ۵۳۵ کیلومتر اعلام کرد.   وی همچنین به بازرسی از ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز آذربایجان‌غربی در سال ۱۴۰۲ نیز اشاره کرد و افزود: سال قبل ۴۴۲ مورد بازرسی از ایستگاه‌های تقلیل فشار و حفاظت از زنگ استان انجام شد تا از هرگونه مشکلی در آنها پیشگیری شود

دیگر خبرها

  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت