Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی گفت: ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای زندانیان از اولویت‌های اصلی دولت است. ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ محمدعلی شجاعی امروز در حاشیه افتتاح سومین مجتمع متمرکز فرش استان خراسان شمالی، اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی دولت در استان ایجاد شغل و درآمد پایدار برای زندانیان و خانواده‌های آنان با هدف توانمندسازی و حل مشکلات معیشتی آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکزاد: با ایجاد اشتغال برای جوانان بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد1470 طرح اشتغال‌زایی در خراسان جنوبی به بهره‌برداری می‌رسدواکاوی برنامه‌های اشتغال زایی دولت/عمده اشتغال سنوات اخیر مربوط به حوزه خدمات خصوصی بود+نمودار

وی با بیان اینکه تا کنون فعالیت‌های گسترده‌ای در سطح استان برای حل مشکلات خانواده‌های زندانیان انجام شده است، افزود: به زودی جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط با محوریت ایجاد اشتغال برای زندانیان و خانواده های آنان برگزار می‌کنیم تا به سمتی برویم که در سطح کشور جزو اولین استان‌هایی باشیم که برای حداقل یک نفر از اعضای خانواده زندانیان شغل ایجاد کنیم.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ایجاد یک شغل در صنایع بزرگ هزینه زیادی نیاز دارد اما ایجاد مشاغل کوچک مانند قالیبافی ارزان است و مورد حمایت استان است.

شجاعی تصریح کرد: این مجتمع با سرمایه گذاری شرکت فرش ایران توسط انجمن حمایت از زندانیان و اداره کل زندان های استان و حمایت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ایجاد شده است.

به گزارش تسنیم سومین مجتمع متمرکز فرش استان خراسان شمالی با اعتبار دو میلیارد 500 میلیون تومان از محل منابع سفر مقام معظم رهبری و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی با ایجاد اشتغال برای 150 نفر به بهره برداری رسیده ‌که تولیدات این مجتمع با قرارداد سه ساله با مرکز فرش ایران و چهار ارگان دولتی پیش فروش شده است.

انتهای پیام/311/ش

R7719/P/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برای زندانیان ایجاد اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۲۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری

 استاندار خراسان شمالی در بازدید از نمایشگاه اکسپو از ایجاد ناحیه صنعتی اختصاصی خبر داد و گفت: پس از بررسی در شورای برنامه‌ریزی استان مصوب خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی در این نمایشگاه با هیئت‌های مختلف تجاری و همچنین سُفرای کشور‌های ترکیه و تاجیکستان در رابطه با ظرفیت‌های صادراتی استان گفتگو کرد.

وی همچنین حضور تولیدکنندگان در نمایشگاه‌های بین‌المللی مانند اکسپو ۲۰۲۴ را فرصتی ارزشمند برای معرفی محصولات و پتانسیل‌های خود به بازار‌های جهانی دانست و گفت: انتظار می‌رود با حمایت مسئولان و حضور فعال‌تر تولیدکنندگان، شاهد افزایش صادرات محصولات ایرانی باشیم.
استاندار بر ضرورت حمایت مسئولان از تولید داخلی و صادرات غیرنفتی، تسهیل تولید و رفع موانع برای تولیدکنندگان، توانمندسازی تولیدکنندگان برای حضور در بازار‌های جهانی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای صادرات محصولات تأکید کرد.

نمایشگاه تجاری ظرفیت‌های صادراتی ایران از هشتم اردیبهشت ماه در ۱۷ سالن نمایشگاهی در تهران گشایش یافته و تا دوازدهم اردیبهشت میزبان علاقه‌مندان است.

 خراسان شمالی هم دستاورد‌های خود در این زمینه را به نمایش گذاشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • رقم زدن حرکات توسعه‌ای با جذب سرمایه گذار
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • ایجاد اشتغال برای بیش از 7 هزار نفر توسط صندوقهای قرض الحسنه بسیج سازندگی
  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور
  • اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • اشتغال 171 نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد