Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاخیر در بازگشت بشار رسن و کریستین اوساگونا به تهران باعث ناراحتی کادرفنی پرسپولیس شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از سوم خردادماه پس از ۱۰۰ روز تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا از سر گرفته شد تا شاگردان یحیی گل‌محمدی که با ۴۷ امتیاز تا پایان هفته بیست و یکم در صدر جدول هستند بار دیگر به هماهنگی مدنظر کادر فنی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال از بین چهار بازیکن خارجی یحیی گل‌محمدی تنها بوژیدار رادوشوویچ به تهران بازگشته تا در جمع هم تیمی‌های خود تمرین کند.

آنتونی استوکس مهاجم پرحاشیه ایرلندی سرخپوشان که قبل از تعطیلی مسابقات تصمیم به ترک تهران گرفته بود نیز به تعطیلات خود ادامه دهد تا باشگاه پرسپولیس چاره‌ای جز فسخ قرارداد با وی نگیرد.

استوکس در حالی قید بازگشت به ایران را زده که دو بازیکن خارجی دیگر پرسپولیس به دلیل عدم دریافت طلب خود حاضر به تهیه بلیت بازگشت نشده اند.

بشار رسن و کریستین اوساگونا که قرار بود هفته گذشته طلب خود را دریافت کنند هنوز طلبکار هستند تا این موضوع باعث دلخوری کادرفنی سرخ‌ها شود.

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس که تمرینات این تیم را زیر نظر دارد خواهان پرداخت پول به این بازیکنان شد تا هر دو نفر به تهران بازگشته و در تمرینات شرکت کنند.

گفته می‌شود رسول‌پناه عصر امروز جلسه‌ای را با مدیر برنامه‌های این دو بازیکن خواهد داشت تا بتواند زمان حضور نهایی این دو بازیکن را مشخص کند.

مهر

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس کریستین اوساگونا بشار رسن بوژیدار رادوشویچ پرسپولیس کریستین اوساگونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی

به گزارش همشهری آنلاین کمک مربی بدنساز تیم پرسپولیس که از تیم ملی بسکتبال به جمع سرخپوشان ملحق شد تا همراه با پپه لوسادا کارهای بدنسازی سرخپوشان را انجام دهد، کارش را در تیم جدید خود استارت زده است.

تشکری‌نیا بعد از حضور حمید مطهری به کادر سرخپوشان تبریزی ملحق شده تا تیم دستیاری یحیی گل‌محمدی تراکتور با حضور او، مطهری و عسگری کامل شود.

این مربی جوان احتمالا برای بازی با فولاد خوزستان هم راهی اهواز خواهد شد تا اولین تجربه خود را با تراکتور پشت سر بگذارد.

کد خبر 849075 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)
  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • پنج هفته دوم اوسمار شبیه پنج هفته ابتدایی یحیی
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره