Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@12:35:24 GMT

فردا؛ آغاز دور جدید پیش ‌فروش محصولات سایپا

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۳۱۷۲

فردا؛ آغاز دور جدید پیش ‌فروش محصولات سایپا

به گزارش موج، دور جدید پیش‌فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا از ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۱۸ خردادماه آغاز می‌شود. در این طرح که به ‌مدت سه روز و تا سه‌شنبه ۲۰ خردادماه اجرا خواهد شد، علاقه‌مندان می‌توانند به ‌صورت شبانه‌روزی با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا به‌نشانی https://saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، متقاضیانی که قبلا جهت شرکت در روش فروش فوق‌العاده، نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده‌اند نیز لازم است با مراجعه مجدد به سایت مذکور نسبت به انتخاب خودرو اقدام کنند.

در طرح پیش‌فروش مذکور، هیچ‌گونه مبلغی به ‌عنوان پیش‌دریافت تا قبل از اعلام اسامی منتخبان در قرعه‌کشی اخذ نمی‌شود.

پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی، منتخبان باید ظرف ۴۸ ساعت نسبت به واریز وجه پیش‌پرداخت قیمت خودرو به‌صورت علی‌الحساب، انتخاب نوع و مدل خودرو و زمان تحویل اقدام کنند.

همچنین در این طرح نیز تمام محدودیت‌های قبلی همچون محدودیت کد ملی، داشتن حداقل ۱۸ سال سن و برخورداری از گواهینامه رانندگی خودرو، عدم امکان صلح و ممنوعیت انتقال خودرو به‌صورت وکالتی و نداشتن سابقه ثبت‌نام و صدور فاکتور خودرو در ۳۶ ماه گذشته نزد سایپا و ایران‌خودرو برقرار است.

کدپستی متقاضی و کدنمایندگی انتخابی توسط مشتری باید از یک استان باشد و در صورتی‌که مشتری حداکثر سه‌ماه پس از تاریخ تحویل خودرو برای سرویس اولیه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه نکند، کارت گارانتی خودرو غیرفعال خواهد شد.

در پایان گفتنی است اگر تعداد ثبت نام‌ها و متقاضیان بیشتر از خودرو قابل عرضه باشد، قرعه‌کشی انجام خواهد شد و همچنین منتخبان قرعه‌کشی تاریخ‌های ۱۷ و ۱۸ خرداد طرح فروش فوق‌العاده محصولات سایپا و ایران‌خودرو، امکان شرکت در این طرح پیش‌فروش را نخواهند داشت.

منبع: الف

کلیدواژه: قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۳۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروها گفت: اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: ۴ محصول ایران خودرو گران شد

وی تاکید کرد: این چهار خودروی وارد شده شامل دو خودروی برقی، یک هیبریدی و یک بنزینی صرفاً برای متقاضیان دور اول ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١ عرضه خواهد شد.

کد خبر: 1229549 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه خودروهای وارداتی قرار گرفت
  • هونگچی E-QM۵ در لیست فروش سامانه قرار گرفت+ قیمت
  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت + جدول
  • آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور + جدول
  • آغاز ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ از فردا / بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور (اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟