Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@20:01:10 GMT

مسئول دفتر ویلموتس با لباس تیم ملی در تمرین چه می‌کرد؟

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۳۳۵۷

مسئول دفتر ویلموتس با لباس تیم ملی در تمرین چه می‌کرد؟

مصاحبه اخیر رئیس پیشین فدراسیون فوتبال که قرار بود قرارداد عجیب مارک ویلموتس را به نوعی توجیه کند شائبه‌ها و سؤالات تازه‌ای را مطرح کرده است.

به گزارش مشرق، مهدی تاج در بخشی از مصاحبه شب گذشته‌اش به واکنش رسانه‌ها در خصوص حضور «سرژ بورلی» با عنوان بادیگارد در کنار مارک ویلموتس اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها به این آقا لقب بادیگار را دادند اما ایشان در واقع مسئول دفتر ویلموتس بود که از ما هم هیچ پولی دریافت نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

شیعی: سنگین بودن قرارداد ویلموتس تعریف شماست

این توجیه تاج البته عذر بدتر از گناه است. گذشته از اینکه برخی رسانه‌های بلژیکی این شخص را با عنوان بادیگار ویلموتس معرفی کرده بودند سؤال اینجاست که بادیگارد، مسئول دفتر یا هر عنوان دیگری با یونیفرم و لباس رسمی تمرین تیم ملی فوتبال ایران در تمرین تیم ملی چه می‌کرد؟ به طور مثال اگر ویلموتس با خودش آشپز اختصاصی، راننده شخصی یا آرایشگر مخصوص خود را هم به ایران می‌آورد این افراد با لباس رسمی تیم ملی می‌توانستند مانند اعضای کادر فنی در تمرین تیم ملی فوتبال ایران حضور یابند؟ با این شرایط رئیس پیشین فدراسیون فوتبال از این رفتار غیر قابل توجیه و غیر حرفه‌ای همچنان دفاع می‌کند؟

ظاهرا هر روز ابعاد تازه‌ای از قرارداد و نحوه تاسف برانگیز تعامل فدراسیون فوتبال با سرمربی بلژیکی روشن می‌شود که بیش از پیش خشم و ناراحتی اهالی فوتبال را در پی دارد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم فوتبال مهدی تاج ویلموتس فدراسیون فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۳۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!

بازیکنان تیم فوتبال گل گهر در دیدار با شمس آذر در 2 نیمه پیراهن‌های متفاوتی بر تن داشتند!

طرفداری | دیدار گل گهر و شمس آذر در هفته بیست و ششم لیگ برتر در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که یک اتفاق عجیب برای میزبان رخ داد.

تیم فوتبال گل گهر در نیمه اول با پیراهن اصلی خود یعنی آبی رنگ در زمین حضور داشت ولی در نیمه دوم این مسابقه لباس دوم خود را با رنگ سفید پوشیدند و به زمین آمدند!

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • بیانیه جدید باشگاه سپاهان؛ لیدرهای قسمت بانوان را شناسایی کنید
  • باشگاه سپاهان: کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد
  • ۳۱۳۰ نفر از یزد به حج تمتع اعزام می‌شوند