Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ما وکیل مردم و جامعه هستیم، وکیل دولت نیستیم. ضعف هایی را در مجالس قبلی داشتیم و دیدیم که انشاالله در این دوره نخواهیم داشت.
گروه سیاسی؛ زینب میرآخوری: احمد مرادی، نماینده مردم بندرعباس در مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار آریا پیرامون اظهار نظرات غیرکارشناسانه در خصوص مجلس یازدهم و طرح مباحثی مثل تقابل مجلس یازدهم با دولت، اظهار داشت: دولت را باید به دو موضوع خلاصه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اول اینکه دولت باید تلاش کند در حدودا یک سالی که فرصت دارد، وضعیت اقتصاد را سر و سامان دهد. دوم اینکه به وضعیت اشتغال رسیدگی و به نتیجه برساند. ما نمایندگان در مجلس یازدهم در این دو موضوع هم می توانیم با دولت به توافق برسیم و هم اینکه  می توانیم از وظیفه نظارتی مجلس استفاده کنیم. مردم و جامعه نگرانند و از مجلس یازدهم انتظار دارند. مجلس یازدهم باید به دولت فشار وارد کند تا وضعیت اقتصادی را سر وسامان دهد.
وی در ادامه مطرح کرد: سر و سامان دادن وضعیت اقتصادی، معیشت و اشتغال در جامعه باید اتفاق بیفتد. در برنامه ششم توسعه به این موضوعات کاملا اشاره شده است. مجلس اگر بتواند وظیفه و کار نظارتی خود را به درستی انجام دهد، دولت مکلف به انجام وظایف خود در این راستا می شود. اشکالی که در دوره های قبل بوجود آمده بود و انشاالله در این دوره اجازه نخواهیم داد؛ این است که باید گفته شود دولت مکلف است نه اینکه دولت مجاز است.
مرادی اضافه کرد: نمایندگان در این دوره قول دادند در بحث نظارت گری قوی ظاهر شوند.
این نماینده مجلس درباره مباحث مطروحه در خصوص تقابل مجلس یازدهم با دولت نیز تاکید کرد: ما وکیل مردم و جامعه هستیم، وکیل دولت نیستیم. ضعف هایی را در مجالس قبلی داشتیم و دیدیم که انشاالله در این دوره نخواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس مجلس یازدهم مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا پایان عمر مجلس یازدهم، مجلس شورای اسلامی سه هفته جلسه علنی خواهد داشت که روزهای آن به روال قبل برگشت.

وی یادآور شد: اخیرا جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل می‌شد که از این به بعد جلسات مجلس شورای اسلامی همچون گذشته در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه تشکیل می‌شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: آخرین جلسه علنی مجلس در دوره یازدهم در روز چهارشنبه دوم خردادماه خواهد بود و مجلس دوازدهم کار خود را از هفتم خردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه‌ شروع می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • اظهارات وزیر کشور رئیسی درباره گشت ارشاد: وظیفه ذاتی پلیس است
  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد