Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@02:07:22 GMT

دومین حریف تدارکاتی لیگ برتری پرسپولیس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۳۳۸۰

دومین حریف تدارکاتی لیگ برتری پرسپولیس مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی خود برای شروع مجدد رقابت‌های لیگ برتر، چهارشنبه جاری در دومین بازی تدارکاتی خود به مصاف تیم گل گهر سیرجان خواهد رفت.

دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که پرسپولیس در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر در تهران و با دو گل علی علیپور و مهدی ترابی این تیم را با نتیجه دو بر یک مغلوب کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل گهر سیرجان در پایان رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر با ۱۹ امتیاز در مکان سیزدهم جدول قرار گرفته بود.

گل گهری‌ها در حالیکه تا هفته نوزدهم فقط یک پیروزی در کارنامه داشتند، در دو بازی پایانی خود قبل از تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر به دو پیروزی برابر صنعت نفت آبادان و استقلال تهران دست پیدا کردند.

تیم فوتبال پرسپولیس جمعه گذشته در نخستین بازی تدارکاتی خود به مصاف سایپا رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کد خبر 4942667

منبع: مهر

کلیدواژه: بازی تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال گل گهرسیرجان تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران والیبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال فیفا کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ برتر والیبال فدراسیون کشتی تیم ملی فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان فوتسال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۳۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان ایران که روز دوشنبه برای برگزاری دو بازی تدارکاتی به شهر آنکارا در کشور ترکیه سفر کرده بود، پنج شنبه ۶ اردیبهشت و در دومین دیدار خود موفق شد تیم ترکیه را با نتیجه ۳۳ به ۲۹ شکست بدهد و دومین پیروزی خود را به ثبت برساند.    نوجوانان کشورمان در نخستین دیدار خود نیز نوجوانان هندبالیست ترکیه را شکست داده بودند.

دیگر خبرها

  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه