Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:34:02 GMT

تکمیل طرح‌های نیمه تمام در دستور کار قرار دارد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۳۳۸۳

تکمیل طرح‌های نیمه تمام در دستور کار قرار دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علی رضایی امروز شنبه در شورای اداری استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: گزارشات خوبی در جلسات از وضعیت جامعه ارائه می‌شود و می‌توان گفت گزارشات خوب است اما وضعیت و حال مردم خوب نیست.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: البته در این خصوص ما نمایندگان نیز مقصر هستیم و همه مسئولین باید همت کنند تا این روند تغییر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی بیان داشت: یک سال از دولت یازدهم باقی مانده است و بنای ما این است که از ظرفیت دولت در این مدت به خصوص در ردیف‌های بودجه‌ای و بودجه متمم بهره مند شویم تا طرح‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم.

این مسئول بیان داشت: برخی از پروژه‌های نیمه تمام اگر به اتمام برسند سود آن به مردم نیز خواهد رسید لذا باید در این زمینه تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

رضایی گفت: با استنتاجی که در مجلس انجام گرفت مقرر شد تغییر ساختار بودجه ۹۹ با رویکرد حمایت از معیشت طبقه ضعیف در دستور کار قرار بگیرد و همانطور که رهبر انقلاب فرمود مجلس در عدالت اقتصادی نمره قبولی را کسب نکرده است.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش می‌کنیم در نظام بودجه ریزی و تصمیم سازی با دولت نهایت همکاری را داشته باشیم.

کد خبر 4942675

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه دولت یازدهم شورای اداری استان هرسین علی رضایی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان قزوین ایلام سالروز ارتحال امام خمینی آتش سوزی امام خمینی ره بیرجند آتش سوزی جنگل ها سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۳۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد

امیرقلی جعفری، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار قدس  در مورد در اختیار قرار دادن زمین و تسهیلات به مردم برای ساخت مسکن، گفت: بانک‌ها به تعهدات خودشان به درستی در بحث مسکن عمل نکردند تامین این مقدار سپرده برای اقشار آسیب پذیر و متوسط سخت است اینکه ماهی چهل پنجاه میلیون بدهند دشوار است.  باید قانون مصوب مجلس در بحث در اختیار قرار دادن تسهیلات و زمین به مردم اجرایی شود نا فرد با دست خودش مسکن بسازد.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع باید ساخت مسکن را به مردم واگذار کنیم و ما مرحله به مرحله نظارت کنیم. هزینه ساخت مسکن در شهرهای بزرگ یک میلیارد است کدامیک از افراد آسیب پذیر می توانند این را آماده کنند ما در مجلس مطرح کردیم که زمین را دولت بدهد. به جز چند کلان شهر دولت مشکلی برای تامین زمین در سایر شهرها ندارد.

جعفری نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: اگر می خواهیم اقشار آسیب پذیر دارای مسکن شوند چاره ای جز اینکه زمین و تسهیلات در اختیار آنها  قرار دهیم نداریم. ما نمی توانیم فقط با امکانات دولتی برای افراد بی مسکن مسکن آماده کنیم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بهترین راه برای حل مشکل مسکن مشارکت مردم است، گفت: بروکراسی و ساختار معیوب هم این اجازه را نمی دهد که دولت همه نیازهای بخش مسکن را برطرف کند. دولت هم ‌اراده کند نمی تواند کاری کند. ما نمی توانیم فقط با امکانات دولتی برای افراد بی مسکن مسکن آماده کنیم. باید برای حل مشکل مسکن از ظرفیت مردم استفاده کنیم و بهترین بستر برای تحقق این امر عرضه زمین توسط دولت و همچنین پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به مردم از طریق شبکه بانکی است.

زهرا طوسی

دیگر خبرها

  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • موافقت مجلس و دولت با فوق‌العاده شغل پرستاران
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد