Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-08@14:27:49 GMT

تست کرونای تمام اعضای سپاهان منفی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۳۳۹۶

تست کرونای تمام اعضای سپاهان منفی شد

خبرگزاری میزان- بازیکنان سپاهان روز گذشته تست کرونا دادند و حالا سخنگوی باشگاه نتایج این تست را منفی اعلام کرده است. تاریخ انتشار: 15:52 - 17 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۶۷۱۹

خبرگزاری میزان - روز گذشته بازیکنان و سایر اعضای تیم فوتبال سپاهان طبق پروتکل‌های بهداشتی درنظر گرفته شده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا برای سومین مرتبه طی هفته‌های اخیر تست کرونا دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ربیعی پزشک باشگاه سپاهان یک  روز پس  از آزمایش‌های پزشکی که با حضور افسران کنترل انجام شد، از منفی شدن تست تمامی اعضای تیم خبر داده و توضیح داده که سه عضو کرونایی تیم فوتبال باشگاه از جمله امید نورافکن نیز طی روزهای آینده به زودی به اردوی تیم ملحق خواهند شد.

بیشتر بخوانید: سپاهانی‌ها تست کرونا دادند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاهان سپاهان کرونا تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم

بازی پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی که با تساوی 0-0 به پایان رسید پر از حواشی بود و درگیری های هواداران دو تیم روی سکوها از عواملی بود که دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس در این هفته علیه یکدیگر بیانیه هایی صادر کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • حمایت تمام قد آذر منصوری از تصمیم فدراسیون فوتبال درباره زنان
  • چهار هفته پر التهاب پیش‌رو است
  • شکایت باشگاه سپاهان از تهرانی و پرسپولیس
  • شبی که نمره تمام بازیکنان سپاهان 20 بود!
  • پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن
  • ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان + فیلم
  • بدون برد در نقش جهان؛ آمار منفی سال 1403 برای سپاهان!
  • گل اول سپاهان به استقلال خوزستان + فیلم
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!