Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@18:42:27 GMT

نوروزپور مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۳۶۰۰

نوروزپور مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم سید عباس صالحی خطاب به محمدرضا نوروزپور آمده است: «نظر به سوابق و تجربیات ارزنده! جناب‌عالی در حوزه فرهنگ و رسانه و با عنایت به مصوبه مجمع عمومی، به موجب این ابلاغ به سمت «مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و ضمن بهره‌گیری از ظرفیت ارزشمند سرمایه انسانی سازمان، در تقویت مرجعیت و تاثیرگذاری خبری، ارایه تصویر صحیح و امیدآفرین از نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید، تحکیم همگرایی ملی و انسجام اجتماعی و فرصت‌آفرینی برای دیپلماسی رسانه‌ای موفق و موید باشید.»

نوروزپور که سابقه فعالیت رسانه‌ای او به دهه ۷۰ خورشیدی بر می‌گردد پیش از این به عنوان دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت فعالیت داشته است. وی همچنین از شهریور ۹۲ به عنوان معاون مرکز روابط عمومی دفتر رئیس جمهوری و از خرداد ۹۳ تا ۹۸ نیز در مسئولیت مدیرکلی پایگاه اطلاع‌رسانی دولت فعال بوده است. روزنامه‌نگاری در رسانه‌های مختلف از جمله ابرار سیاسی، هفته‌نامه سروش، جام جم، همشهری، همشهری آنلاین، همشهری محله و خبرآنلاین از جمله سوابق او از نیمه دوم دهه ۷۰ به بعد است.

نوروزپور که مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته ارتباطات و نیز دکترای خود را در روابط بین‌الملل اخذ کرده، در کنار ده‌ها مقاله و تولیدات علمی و خبری، سابقه تالیف و ترجمه سه کتاب دارد. تالیف کتاب «نرم خبر و سخت خبر؛ روزنامه‌نگاری پیشرفته» در سال ۱۳۸۴ که اینک به عنوان یکی از منابع درسی حوزه ارتباطات قلمداد می‌شود و دو کتاب ترجمه «مصاحبه‌های نوآم چامسکی درباره یازده سپتامبر» و «حمله به عراق، آنچه رسانه‌ها به شما نگفتند» از جمله فعالیت‌های وی به شمار می‌رود.

کد خبر 4942692 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: خبرگزاری ایرنا سید عباس صالحی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کتاب و کتابخوانی ویروس کرونا خبرگزاری مهر معرفی کتاب ادبیات تازه های نشر گردشگری میراث فرهنگی سالروز ارتحال امام خمینی رایزنی فرهنگی ادبیات جهان بازار نشر موزه درگذشت چهره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۳۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه‌های سریالی سپاهان علیه پرسپولیس با یک محتوا | آفرین؛ چه دیدگاه جالبی!

به گزارش همشهری‌آنلاین، بیانیه‌هایی که باشگاه سپاهان بعد از بازی با پرسپولیس منتشر کرده، از حساب خارج شده است. ساعتی یک بیانیه روی خروجی رسانه‌های رسمی این باشگاه می‌رود و محتوای همه آنها هم این است که «پرسپولیسی‌ها بدتر از ما رفتار کردند.» باشد، قبول؛ اصلا شما در مقابل آنها طیب و طاهر بودید و عنوان بهترین مهمان تاریخ فوتبال جهان برازنده تیم‌تان است.

به خدا فحاشی هواداران میزبان هم نکوهش شد؛ بس است دیگر، وا بدهید. فقط اینکه در یکی از آخرین بیانیه‌های این باشگاه، روی ضرورت برخورد با رسانه‌هایی که اولین‌بار فیلم توهین آن پیرمرد به بانوان تماشاگر را منتشر کردند، تأکید شده است. آفرین، این شد یک چیزی؛ قطعا رسانه مجرم است. اصلا همین فضولی‌ها دردسر درست می‌کند. به جای اینکه سر و صورت خودتان را تمیز کنید، آینه‌ها را بشکنید!

کد خبر 849550 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • دهقان: دارایی جمهوری اسلامی ایران در عراق بلوکه نشده است
  • رئیسی: «وعده صادق» از نقاط عطف اجماع‌ساز میان مردم بود | انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم
  • رئیسی: «وعده صادق» از نقاط عطف اجماع‌ساز میان مردم بود/انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم
  • رئیسی: انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم/ موشک جواب موشک است
  • یسی: «وعده صادق» از نقاط عطف اجماع‌ساز میان مردم بود/انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم
  • عبور از نگاه سنتی به رسانه با پدیده‌ دانشجو ـ خبرنگار
  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • کفتارهای سیاسی بر سر جنازه یک دختر نوجوان | بی‌اخلاقی رسانه‌های بیگانه درباره نیکا شاکرمی
  • بیانیه‌های سریالی سپاهان علیه پرسپولیس با یک محتوا | آفرین؛ چه دیدگاه جالبی!
  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران