Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان، اظهار کرد: کرونا هنوز مهار نشده لذا باید اطلاع رسانی و دادن هشدارهای لازم مردم را همچنان به مشارکت و رعایت نکات بهداشتی دعوت کنیم.

وی با اشاره به حضور گردشگران و مسافران در تعطیلات روزهای گذشته در گیلان، گفت: بارها عنوان شده که عدم رعایت هشدارها و فاصله گذاری اجتماعی سلامت مردم استان با خطر مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم افزایش نظارت‌ها، گفت: دستگاه‌های متولی باید با توجه به آغاز فصل تابستان و شروع مسافرت‌ها نظارت بر دستگاه‌های خدماتی را افزایش داده و با هر گونه تخلف برخورد قانونی انجام شود.

وی به نقش رسانه‌ها در آگاهی بخشی به جامعه در زمینه بیماری کرونا اشاره و بیان کرد: رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی همچنان باید توصیه‌های بهداشتی و هشدارها را به مردم یادآور شوند.

زارع با بیان اینکه تا زمان ساخت واکسن مؤثر در درمان کرونا باید با تغییر سبک زندگی خود را با این ویروس سازگار کنیم، گفت: در حال حاضر تنها راه پیشگیری از گسترش و انتقال این ویروس رعایت بهداشت فردی، خود مراقبتی و دیگر مراقبتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

وی در ادامه با اشاره به برداشت شدن بخش زیادی از محدودیت‌ها و آغاز فعالیت کسب و کارهای مختلف، افزود: در ۲۱ شهر استان گیلان شرایط برای اقامه نماز جمعه فراهم شده است و بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا از ابتدای تیر ماه در شهرهای زرد نیز نماز جمعه اقامه می‌شود.

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه نمازگزار باید دستور العمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند، اظهار کرد: از ۲۴ خرداد ماه نیز مهدهای کودک می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

وی از سر گیری فعالیت تورهای گردشگری مسافرتی داخلی و همچنین مهدهای کودک اشاره و تصریح کرد: بر اساس تصمیمات امروز ستاد ملی مدیریت کرونا محدودیت حضور مردم بر مزار متوفیان نیز برداشته شده و از این تاریخ، افراد می‌توانند با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، در این اماکن حضور یابند.

کد خبر 4942685

منبع: مهر

کلیدواژه: ارسلان زارع استانداری گیلان ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان قزوین ایلام سالروز ارتحال امام خمینی آتش سوزی امام خمینی ره بیرجند آتش سوزی جنگل ها سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۳۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمین غافلگیرکننده یک ببر برای گاومیش هندی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طبیعت‌گردی خطرناک در کنار ببر‌های درنده (فیلم) تلاش ببر برای شکار طاووس زیبا (فیلم) حرکت تماشایی یک ببر جلوی دوربین (فیلم)

دیگر خبرها

  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • کمین غافلگیرکننده یک ببر برای گاومیش هندی (فیلم)
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • امام جمعه ساری: ماماها از مسئله زشت سقط جنین فاصله بگیرند
  • لزوم توجه به توسعه باغات زیتون در شهرستان رودبار
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی است
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد