Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا -
بسم ا... الرحمن الرحیم
خداوند متعال در آیه 49 سوره مبارک القمر می‌فرماید : «إِنَّا كُلَّ شَیْءٍ خَلَقْنَاهُ بِقَدَرٍ» یعنی ما هر چیز را به اندازه خلق کردیم. بنابراین هر چیزی در آفرینش از جمله محیط زیست که یقینا از نعمت های بسیار ارزنده پروردگار متعال به شمار می رود، حدودی دارد و ضرورتا باید به طور درست مورد بهره‌برداری گیرد تا از بین نرود و نسل های آینده نیز از این موهبت الهی و ثروت طبیعی برخوردار شوند با تاکید بر اینکه در عصر کنونی، محیط زیست به عنوان یکی از شاخص های توسعه ای به شمار می رود و ارتقای وضعیت آن موجب بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی جامعه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اینجانبان ضمن ادای احترام به ارواح همه محیط بانانی که در طول سالیانی دراز در راه مراقبت از محیط زیست و منابع طبیعی کشور و خصوصا صیانت از طبیعت زیبا و پرطراوت استان اردبیل از جان عزیز خویش گذشتند، فرارسیدن هفته محیط زیست را به مردم فهیم استان؛ خصوصا کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست و اعضای سازمان های مردم نهاد فعال در این حوزه تبریک می گوییم و با عنایت به تاکید اصل پنجاهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که حفاظت محیط زیست را وظیفه عمومی تلقی و فعالیتهای اقتصادی و غیر آن را كه با آلودگی محیط زیست یا تخریب غیرقابل جبران آن ملازمه پیدا كند، ممنوع اعلام نموده است، از آحاد مردم شریف خصوصا برنامه ریزان ذیربط؛ دستگاه های اجرایی؛ فرمانداران و مدیران ستادی مرتبط می خواهیم برای نهادینه شدن فرهنگ مهربانی با طبیعت و جلوگیری از آلودگی و نهایتا نابودی آن که مسلما مصداقی از قدرشناسی و شکرگزاری در برابر عنایات الهی نیز خواهد بود و زمینه افزایش نعمات را فراهم خواهد کرد، از هیچ کوششی دریغ ننمایند تا ان شاا... همواره شاهد محیط زیستی شاداب و زیبا در استانمان باشیم.
سید حسن عاملی- نماینده ولی فقیه در استان

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۳۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمان، با گرامیداشت روز جهانی مطبوعات گفت با توجه به توطئه رسانه های ضد انسانی وابسته به دنیای استکبار اما رسانه های ارزشی و انساندوست توانسته اند صدای مظلومیت مردم غزه را به جهانیان برسانند و امروز شاهد هستیم که در خیابان‌های اروپا و آمریکا پرچم مظلومیت فلسطین به اهتزاز درآمده است.
حجه الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی وی با اشاره به وتوی به رسمیت شناختن کشور فلسطین توسط آمریکا گفت سازمان ملل توانایی و کارآمدی  کافی برای حمایت از مظلومان را ندارد.
امام جمعه کرمان تاکید کرد  به فضل خدا به زودی شاهد به رسمیت شناختن کشور فلسطین و پیروزی آنها خواهیم بود.
وی در بخش دیگری از خطبه ها  با اشاره به روز ملی خلیج فارس گفت این خلیج برای همیشه هویت خود را حفظ خواهد کرد و همیشه فارس خواهد ماند.
نماینده ولی فقیه در استان  همچنین با اشاره به سالگرد ابلاغ دستورالعمل  هشتگانه مبارزه با فساد توسط رهبر معظم انقلاب گفت گلوگاه‌های فساد باید بسته شود و با فسادی هم که اتفاق می افتد بایدبا جدیت  برخورد شود.
وی همچنین  روز شوراها را گرامی داشت و گفت انتخابات شوراها نمودی از جمهوریت نظام در سایه اسلام است.
حجه الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی روز کارو کارگر را نیز گرامی داشت و گفت خدمات کارگران است که چرخهای اقتصاد کشور را به حرکت آورده است
 امام جمعه کرمان همچنین با گرامی داشت یاد استاد مطهری  روز معلم را تبریک گفت و افزود عرصه پیشرفت کشور با  دانایی، توانایی و تعهد ایجاد میشود که این هر  سه در کلاس درس شکل میگیرند 
وی افزود  یکی از اصول مهم تعلیم و تربیت این است که مربی و معلم  صحنه علم و عمل را بهم پیوند بزنند و به آنچه  می آموزند عمل کنند چرا که ایمان زمانی شکل میگیرد که علم و اگاهی به عمل درآید.

دیگر خبرها

  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم/ معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • خواب آلودگي راننده پژو جان پاکبان گرگاني را گرفت 
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد