Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-28@15:15:58 GMT

سوپر مارکتی بزرگ و ارزان در جیب شما

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۳۷۵۷

سوپر مارکتی بزرگ و ارزان در جیب شما

اگر تا به امروز این واقعیت را نپذیرفته‌اید، دیگر وقت آن رسیده که با آن مواجه شوید؛ خرید سوپرمارکتی نیازی ندارد که حتما حضوری انجام شود!

 به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، اگر تا به امروز این واقعیت را نپذیرفته‌اید، دیگر وقت آن رسیده که با آن مواجه شوید؛ خرید سوپرمارکتی نیازی ندارد که حتما حضوری انجام شود! مخصوصا حالا که در میانه پاندمی ویروس کرونا هستیم و هنوز هم لازم است تا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، از گسترش بیشتر این ویروس جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بدون خریدهای روزمره و اصطلاحا سوپرمارکتی که نمی‌توان زندگی کرد؛ اینجاست که خرید از سوپرمارکت آنلاین اسنپ مارکت به کمک شما می‌آید.

 

سوپرمارکت آنلاین اسنپ مارکت با همکاری فروشگاه‌های هایپر مارکت در تلاش است تا خرید اقلام و کالاهایی که به صورت روزمره به آن‌ها نیاز است را ساده‌تر کنند. همچنین اسنپ مارکت به تازگی فعالیت خود را شهر کرج هم آغاز کرده و حالا علاوه بر امکان خرید آنلاین از هایپراستارهای تهران، امکان خرید از هایپرمارکت کرج هم وجود دارد. مناطق تحت پوشش در کرج شامل جهانشهر، گوهردشت، باغستان، شاهین ویلا، مهرشهر، دهقان ویلا، حصارک، گلشهر و رزکان می‌شوند.

 

اما چه کالاهایی در سوپر مارکت آنلاین اسنپ مارکت یافت می‌شوند؟

گفتن از «شیر مرغ تا جون آدمیزاد» قطعا اغراق‌آمیز است اما به طور خلاصه، همه آن چیزی از یک هایپرمارکت انتظار دارید را اسنپ‌مارکت خواهید یافت. درواقع اسنپ مارکت تنها محدود به کالاها و اقلام سوپرمارکتی نیست و موارد دیگری مثل انواع نان، انواع گوشت و مواد پروتئینی در کنار سبزیجات و میوه‌های تازه، از دیگر کالاهای این سوپر مارکت اینترنتی هستند.

 

 

خرید آنلاین از هایپراستارهای تهران با تخفیف‌های متنوع تخفیف خرید اول

اگر تا به امروز با اسنپ مارکت خرید نکرده‌اید، یک خبر خوب برای شما داریم و آن این است که در خرید اول، تا سقف ۲۵ هزار تومان، کد تخفیف خرید اسنپ مارکت دریافت می‌کنید.

ارزان بودن کالاها نسبت به سایر فروشگاه ها

با فروشگاه‌های هایپراستار نیز اگر آشنایی داشته باشید، حتما می‌دانید که آن‌ها معمولا تخفیف‌های مختلفی برای کالاهای خود در نظر می‌گیرند تا مردم به خرید از این فروشگاه‌ها ترغیب شوند و در حین حال تجربه ارزانی را در کنار کیفیت بچشند. در اسنپ مارکت نیز  نه تنها این تخفیف‌ها قابل استفاده هستند، بلکه خود اسنپ مارکت هم در مواردی تخفیف‌های بیشتری برای برخی اقلام در نظر می‌گیرد و با این حساب، شما می توانید ارزان ترین قیمت ها رو در لیست سبد خریدتان از اسنپ مارکت تجربه کنید.

تخفیفات بازگشت پول

یکی دیگر از تخفیفات مهیج اسنپ مارکت، تخفیف بازگشت پول است، بدین صورت که در بعضی موارد با اطلاع رسانی در سوشال مدیا و یا وبسایت اسنپ مارکت،‌ به کاربران این سوپرمارکت انلاین اعلام می شوند که با خرید از اسنپ مارکت می توانند بخشی از مبلغ خریدشان را برای خریدهای آتی، در حساب کاربریشان ذخیره داشته باشند و بعدا استفاده کنند.

 

پس  با توجه به سه موضوعی که در بالا ذکر شد، می توان در نظر داشت که اسنپ مارکت، بر آن است تا با بالابردن قدرت خرید مردم، تجربه یک خرید با کیفیت و ارزان و در عین حال سریع را به کاربران خود هدیه دهد.

اسنپ مارکت که در ابتدا فعالیت خود را به عنوان یک سوپرمارکت اینترنتی در تهران آغاز کرد، با شعبات مختلفی از فروشگاه‌های هایپراستار همکاری دارد تا بتواند مناطق مختلف تهران را پوشش دهد. در هنگام خرید و با توجه به موقعیت مکانی شما، از نزدیک‌ترین هایپراستار خرید خواهید کرد تا از رسیدن به موقع کالاها توسط پیک اسنپ باکس هم مطمئن شوید.

اسنپ مارکت در تهران با هایپراستارهای اکومال، هایپراستار ارم (باکری)، هایپراستار سعادت آباد، هایپراستار صبا، هایپراستار مارکت معین، هایپراستار مارکت اپال، هایپراستار سیوان و هایپراستار تیراژه همکاری دارد. در شهر کرج نیز خریدهای شما از سوپرمارکت انلاین اسنپ مارکت از هایپراستار بزرگ اکومال ارسال می‌شوند.

بسته‌بندی ایمن و پاک

اسنپ مارکت در شرایط حساس کنونی و در میانه پاندمی ویروس کرونا، وظیفه خود می‌داند تا کالاها را به صورت پاک و ایمن بسته‌بندی کرده و به دست مشتریان برساند. برای این منظور، افرادی که خریدهای کاربران اسنپ مارکت را جمع‌آوری و بسته بندی می‌کنند، از ماسک و دستکش‌های پاک استفاده می‌کنند و تب آن‌ها نیز به صورت روزانه سنجیده می‌شود.

جدا از این موضوع که این روزها بیشتر از همیشه اهمیت آن‌را درک می‌کنیم، به فصل‌های گرم سال هم رسیده‌ایم. در این روزهای گرم بهاری و در تابستان پیش رو، برای جلوگیری از آب شدن برخی کالاهای حساس، در کنار کالاهای سرد یخ قرار خواهد گرفت تا آن‌ها بدون آب شدن و آسیب دیدن به دست شما برسند.

کالاهایی حساس مثل وایتکس و برخی شوینده‌ها که احتمال خروج مایع از آن‌ها وجود دارد نیز با چسب پلمپ و محافظت می‌شوند تا به بهترین شکل به دست شما برسند. همچنین این کالاها از کالاهای خوراکی جدا می‌شوند و در پلاستیک‌های مجزا قرار می‌گیرند.

صحبت از تحویل کالا شد و باید بگوییم که پیک‌های اسنپ مارکت، بسته‌های شما را تا درب واحد منزلتان خواهند آورد. این پیک‌ها که از سرویس اسنپ باکس هستند، سریع‌تر از پیک‌های دیگر سوپرمارکت‌های آنلاین کالاها را به دست شما می‌رسانند و با تمام این تفاسیر که گفتیم، نگرانی بابت رسیدن کالاها نخواهید داشت.

چطور از اسنپ مارکت استفاده کنیم؟

برای خرید از سوپرمارکت انلاین اسنپ مارکت می‌توانید از وب‌سایت و یا اپلیکیشن‌های این سرویس استفاده کنید. کاربران آیفون می‌توانند از وب اپلیکیشن iOS اسنپ مارکت به صورت رایگان استفاده کنند. کاربران اندرویدی هم می‌توانند اپلیکیشن اسنپ مارکت را از فروشگاه‌های دریافت اپلیکیشن و یا وب‌سایت اسنپ مارکت دریافت و نصب کنند. اگر هم کار کردن با لپ تاپ را به استفاده از گوشی های موبایل ترجیح می دهید، کافیست تا از طریق وبسایت اسنپ مارکت اقدام کنید و یک خرید شگفت انگیز را تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اسنپ مارکت خرید اینترنتی فروش اینترنتی بیماری کرونا ویروس کرونا اسنپ مارکت فروشگاه ها تخفیف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد

به گزارش ورزش سه، در‌ مرحله یک هشتم جام حذفی دو تیم سپاهان و استقلال ملاثانی در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با تک گل کاوه رضایی در آستانه اتمام بود اما یک ضربه دیدنی از سوی بازیکن استقلال کار را به تساوی کشاند.

در اوقات اضافه نیمه دوم پاس رضا آنتیک به میلاد پاک پرور رسید و این بازیکن ریزنقش و شوت زن از فاصله ۴۰ متری شانس خود را برای گشودن دروازه پیام نیازمند امتحان کرد تا شاهد یکی از زیباترین گل‌های این فصل فوتبال ایران باشیم.

پاک‌پرور که سابقه بازی در استقلال اهواز و فولادخوزستان را در لیگ برتر دارد، در طول ۱۲۰ دقیقه در سمت چپ خط دفاعی اجازه فرار به رامین رضاییان را نداد و به خوبی قدرت اصلی هجوم سپاهان را مهار کرد و با شوت زیبایش در دقیقه ۹۳ ورزشگاه را منفجر کرد.

ویدئو: 331120

البته سپاهان در دقایق پایانی وقت‌های اضافی موفق شد از روی نقطه پنالتی به گل برسد و به مرحله بعد صعود کند.

دیگر خبرها

  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟