Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: پدر حسین رسولی گفت که فرزندش پیگیر ازدواج در بلاروس است و تا سه هفته آینده به ایران باز می‌گردد. ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی مبینی در خصوص اردوی آمادگی حسین رسولی و بهنام شیری دو پرتابگر دیسک کشورمان در بلاروس اظهار داشت: این دو ورزشکار در دوره مدیریت قبل به بلاروس اعزام شدند تا زیر نظر یک مربی اهل این کشور تمرینات خود را تا ٢٣ فروردین ماه که پایان تفاهم نامه آنها با سرپرست قبلی فدراسیون بوده است، ادامه بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آنچه مسلم است در این مدت هر نوع همکاری که نیاز بود از طرف فدراسیون صورت گرفت، تا جایی‌ که در هفتم فروردین ماه مبلغ 4 هزار و 150 یورو و در مرحله بعد در اردیبهشت ماه نیز 4 هزار یورو به آنها پرداخت کردیم و حتی در نامه‌ای به فدراسیون بلاروس خواستار حضور این دو ورزشکار در مسابقه کسب سهمیه آن کشور شدیم که مورد موافقت قرار نگرفت و مسابقات نیز بدلیل شیوع کرونا لغو شد.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی با اشاره به پایان تفاهم نامه برای اردوی آمادگی این دو ورزشکار که ٢٣ فروردین ماه بوده است، تصریح کرد: بعد از این زمان، چهار بار برای بلیت برگشت به تهران اقدام کردیم که متاسفانه بدلیل شیوع کرونا و عدم پروازها، بازگشت این ورزشکاران ممکن نشد، اما با این حال به آنها تاکید کردم که به دلیل اولویت سلامتی، با مربی خود ادامه ندهند و از طرفی سفارت ایران نیز نهایت همکاری را برای تغذیه آنها بعد از پایان تفاهم نامه به عمل آورد.

مبینی با بیان اینکه زمان بازگشت این دو ورزشکار از مینسک بلاروس به تهران یکشنبه یازدهم خردادماه بوده است، توضیح داد: این تاریخ از یک هفته قبل به آنها اعلام شده بود، اما صبح روز پرواز مطلع شدم که حسین رسولی به دلیل مشکلات شخصی امکان بازگشت ندارد و بلافاصله پیگیری کردم. پدر این ورزشکار گفت که فرزندش پیگیر ازدواج در بلاروس است و آنها در جریان کامل قرار دارند و تا سه هفته آینده باز می‌گردد.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: در این مدت به عنوان مسئول فدراسیون نهایت همکاری و حمایت مادی و معنوی را از ورزشکاران در اردوی بلاروس داشتم و از همکاری های وزارت امور خارجه، سفارت ایران در بلاروس و وزارت ورزش و جوانان تشکر می‌کنم.

وی تاکید کرد: آمادگی دارم هر گونه همکاری را انجام بدهم تا سه هفته آینده که بنا به گفته حسین رسولی و پدرش پیگیر امور ازدواج هستند ، با اولین پرواز چارتر برگردد.

لغو مسابقات دوومیدانی در قاره آسیا در سال 2020/ تصویب برنامه برای دو سال آینده

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دوومیدانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوومیدانی دوومیدانی دو ورزشکار حسین رسولی سه هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۳۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار

تین نیوز

جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل ونقل بین المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار،  تفاهم نامه همکاری جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل ونقل بین المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار میان علی اکبر صفایی؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشورمان و شایسته مرادزاده معاون وزیر حمل ونقل جمهوری تاجیکستان امضا شد.

این تفاهم نامه با هدف توسعه همکاری های حمل ونقل بین المللی و ترانزیت چندوجهی بین جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید.

گفتنی است، هیئت جمهوری تاجیکستان به سرپرستی معاون وزیر حمل ونقل این کشور در سفر به تهران پس از ملاقات با مقامات ارشد سازمان بنادر و دریانوردی از زیرساخت ها و ظرفیت های ترانزیتی بندر چابهار نیز بازدید کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی انتخاب شد
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • آمادگی بلاروس برای همکاری با ایران باوجود تحریم‌های غرب
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • اعلام آمادگی بلاروس برای توسعه همکاری‌های نظامی
  • تاکید وزرای دفاع ایران و بلاروس بر اجرای
  • دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی