Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر شنبه در آئین مدیرکل جدید مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان با اشاره به اهمیت خدمت به علما و طلاب علوم دینی گفت: علما وظیفه هدایت انسان‌ها را بر عهده دارند و مطمئناً خدمت به این قشر نیز با توجه به مسئولیت سنگین آنها از اهمیت بسیاری برخوردار خواهد بود.

وی ادامه داد: آذربایجان غربی ظرفیت‌های عظیمی در حوزه‌های مختلف دارد که یکی از بزرگترین آنها اتحاد و اتفاق بین علمای شیعه و سنی است که مرکز خدمات حوزه‌های علمیه باید از این ظرفیت استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ارومیه به شرایط آذربایجان غربی در بین سایر استان‌های کشور اشاره کرد و گفت: آذربایجان غربی به لحاظ شاخص‌های سرانه معیشتی در کشور جز استان‌های کم برخوردار محسوب می‌شود، لذا انتظار داریم مدیران مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و همه مسئولان، نگاه ویژه‌تری به استان داشته باشند.

حجت الاسلام حسام افروز معاون نیروی انسانی و منابع مالی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور نیز در این مراسم گزارشی از اقدامات انجام شده و بسترسازی‌های صورت گرفته برای ساماندهی امور طلاب در کشور گزارشی ارائه کرد و افزود: پشتیبانی از طلاب مراکز حوزوی، از وظایف مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور است.

حجت الاسلام راحلی مدیرکل سابق مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان نیز گزارشی از فعالیت‌های انجام شده ارائه کرد.

حجت الاسلام یگانه مدیرکل جدید مرکز خدمات حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی نیز به تبیین برنامه‌های خود برای مدیریت این مرکز پرداخت.

کد خبر 4942732

منبع: مهر

کلیدواژه: سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه علما و روحانیون ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان قزوین ایلام سالروز ارتحال امام خمینی آتش سوزی امام خمینی ره بیرجند آتش سوزی جنگل ها سانحه تصادف مرکز خدمات حوزه های علمیه آذربایجان غربی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد ، در این دیدار طرح‌های برق آذربایجان غربی در حوزه‌های مختلف به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای توسعه شبکه برق استان مورد ارزیابی قرار گرفت.

مسائل مربوط به طرح‌های برق رسانی منطقه آزاد ماکو، ارومیه، شهرهای شمال و جنوب استان نیز از جمله طرح‌هایی بود که در این دیدار بررسی شد.

در این دیدار همچنین با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم"، زیرساخت‌های مورد نیاز برای جهش تولید به ویژه تامین برق پایدار برای شهرک‌های صنعتی، مناطق آزاد ماکو و منطقه ویژه اقتصادی سرو مورد تاکید استاندار آذربایجان غربی و مدیرعامل توانیر قرار گرفت.

مدیر عامل توانیر هم برای تامین اعتبار برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار آذربایجان غربی قول مساعد داده و برای رفع مشکلات موجود استان در حوزه برق، راهکارها و دستورات لازم را صادر کرد.

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • طلابی که اقدام به تشخیص نیازهای جامعه و حل مسئله می کنند حمایت می شوند
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • چند حادثه و تصادف در تعطیلی روز پانزده اردیبهشت آذربایجان‌غربی
  • کسی احساس تکلیف کند در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شود
  • نیازمند جهاد تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه هستیم
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پانزدهم اردیبهشت