Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات محلی آمریکا از کشته شدن دست‌کم پنج نفر از جمله دو کودک در پی سقوط یک فروند هواپیمای کوچک تک موتوره در ایالت جورجیای این کشور خبر دادند.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام رسانه‌های محلی این هواپیما که سرنشینان آن پنج عضو یک خانواده از جمله دو خواهر و برادر چهار و شش ساله بودند، از "ویلیستون" فلوریدا در حال عزیمت به "نیوکاسل" ایندیانا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هواپیمای عازم ایندیانا حدود ساعت ۳:۱۵ بعد از ظهر به وقت محلی در منطقه جنگلی واقع در شمال شهر "ایتنتن" نزدیک به دریاچه "اوکونی" جورجیا سقوط کرده و جان این خانواده را گرفته است.

بنا بر گزارش اسپوتنیک، اداره حمل و نقل هوایی فدرال آمریکا به همراه هیئت ملی ایمنی حمل و نقل این کشور تحقیقات در مورد این سانحه را آغاز کرده‌اند.

لینک کوتاه: asriran.com/0034Pn

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سقوط هواپیما آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۴۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «پاتریک رایدر» سخنگوی پنتاگون روز سه شنبه اعلام کرد که مذاکرات با مقامات نیجر برای خروج نظامیان آمریکا از این کشور آغاز شده است.

این مقام پنتاگون مدعی شد که این کشور به ماموریت خود برای مبارزه با تروریسم در منطقه ساحل، با وجود مذاکرات برای خروج نظامی خود از نیجر، ادامه خواهد داد.

بر اساس گزارش های رسانه ای، دولت واشنگتن یک هیات از نمایندگان پنتاگون و فرماندهی آفریقای آمریکا را برای شرکت در مذاکرات به نیجر اعزام کرده است.

روزنامه نیویورک تایمز این هفته به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که دولت آمریکا به شورای نظامی حاکم بر نیجر اطلاع داده که در ماه‌های آینده هزار نظامی آمریکایی را از خاک نیجر خارج می‌کند.

کد خبر 6086845

دیگر خبرها

  • دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • بلینکن وارد چین شد
  • حادثه در ساختمان مسکونی در آدیس‌آبابا/ ۷ نفر جان باختند
  • تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد
  • پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد
  • تلاش برای بازگرداندن کیف ۷۲ میلیونی پیدا شده از سوی کارگر فرودگاه مشهد