Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی سمنان با بیان اینکه برداشتن محدودیت‌ها به معنای مهار کرونا نیست گفت: کرونا مهار نشده است و باید هشدارهای بهداشتی برای مقابله با کرونا جدی گرفته شود. ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

نوید دانائی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، با تأکید بر توجه مردم به هشدارهای بهداشتی در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار داشت: محدودیت‌ها برداشته شده است؛ اما مردم گمان نکنند برداشتن محدودیت‌ها به معنای مهار کامل کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: مردم باید همچنان فاصله‌گذاری‌های اجتماعی را در اماکن پرتردد و عمومی رعایت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی سمنان افزود: استفاده از ماسک و دستکش در اماکن عمومی و به‌ویژه در شهرستان‌هایی از استان که همچنان در وضعیت زرد و هشدار قرار دارند، الزامی است.

دانائی از مردم خواست همچنان در رعایت نکات بهداشتی و عمل به توصیه‌های ایمنی در راستای مقابله و پیشگیری از ابتلا به کرونا توجه و همکاری لازم را داشته باشند.

طغیان ‌بیماران کرونایی در استان بوشهر/ چرا ویروس به یک باره اوج گرفت؟ + فیلموضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد بحرانی شدحساسیت‌ بهداشتی مردم کم شده است/ احتمال کشف واکسن کرونا در سال جاری؛ تقریبا صفر

وی همراهی و همکاری مردم در کنترل و مهار کامل ویروس کرونا را بسیار مهم و ضروری دانست و عنوان کرد: هنوز ویروس کرونا ریشه‌کن نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی سمنان گفت: متأسفانه در چند روز اخیر شاهد افزایش تعداد بستری افراد مبتلا به کرونا در مراکز درمانی بوده‌ایم.

دانائی تعداد موارد مثبت قطعی ابتلا به کرونا در 6 شهرستان زیر پوشش مجموعه علوم پزشکی سمنان از روز آغاز شیوع کرونا را 578 نفر عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد 489 نفر تاکنون بهبودیافته و ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام/363/ی

R41366/P/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت

قراییان گفت: تصادف در محور گرمسار به سمنان پنج کیلومتری روستای لاسجرد در شهرستان سرخه رخ داد.

وی ادامه داد: با اعلام گزارش تصادف در ساعت چهار و ۳۷ دقیقه صبح، کارکنان اورژانس در کمترین زمان ممکن به صحنه حادثه اعزام شدند و ۶ مصدوم را به مرکز درمانی منتقل کردند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان تاکید کرد: رانندگان با رعایت اصول ایمنی و سرعت مطمئن از وقوع حوادث جبران‌ناپذیر پیشگیری کنند.

کارن یحیایی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان افزود : چهار آقا و ۲ خانم مصدوم ناشی از تصادف کامیون و تیبا به مرکز درمانی کوثر این شهر منتقل شدند که هم‌اکنون وضعیت جسمی و حال عمومی مساعدی دارند و با نظر پزشکان به احتمال زیاد تا پایان امروز چهارشنبه مرخص می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • کشف ۲۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد
  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت