Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@14:24:19 GMT

۵۰ واحد مسکونی برای محرومان در دورود احداث شد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۴۴۲۲

۵۰ واحد مسکونی برای محرومان در دورود احداث شد

سرهنگ کریم زینی وند روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: محرومیت زدایی از مهم ترین شاخص های فعالیت بسیج سازندگی است.
وی اظهار داشت: بسیج سازندگی و تلاش برای خدمت به مردم و محرومان از نقاط افتخار سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران است.
وی با اشاره به فعالیت گروه های جهادی و بسیج سازندگی در مساجد و پایگاه های مقاومت، بیان کرد: امروز در هرپایگاه پایگاه مقاومت بسیج سازندگی فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ زینی وند با بیان اینکه فعالیت بسیج سازندگی نقطه قوتی برای کار بسیج است، اضافه کرد: امروز فعالیت بسیج سازندگی با محوریت خدمت به مردم و محرومیت زدایی انجام می شود.
وی با اشاره به فعالیت بسیج سازندگی در حوزه اشتغال، افزود: تلاش می شود با اعطای تسهیلات از اشتغال مردم در مناطق محروم حمایت شود.
فرمانده سپاه ناحیه دورود گفت: تاکنون در حوزه کارهایی چون ایجاد بنگاه های زود بازده برای بسیج و مشاغل زود بازده تسهیلات خوبی هزینه شده است.
 وی اظهارداشت: این مشاغل خانگی در حوزه های چون دامپروری، پرورش ماهیان، پرورش ماکیان، قالی بافی، صنایع دستی با مشارکت بسیج سازندگی انجام شده است.
سرهنگ زینی وند افزود: ترویج فرهنگ کار و تلاش با بهره ­گیری از روحیه و منش بسیجی در میدان­ های کار و تلاش، کمک به محرومیت زدایی و عمران و آبادانی روستاها و بکارگیری مردم در سازندگی کشور، کمک به دولت در سازندگی معنوی و مادی کشور به ویژه در طرح­ های ملی و بهره ­برداری از توان متخصصین بسیجی در امور فنی،‌سازندگی،‌ محرومیت ­زدایی و اقتصاد مقاومتی از مهم ترین اهداف بسیج سازندگی است.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دورود مسکن لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دورود مسکن لرستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دورود مسکن لرستان فعالیت بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۴۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی

سرهنگ ملکلو در تور رسانه‌ای بازدید از پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی از عدم همکاری و همیاری بانک‌های عامل ابراز گلایه‌ کرد و  گفت: فعالیت بسیج سازندگی سپاه عاشورا در کل کشور بی‌نظیر است و علیرغم کم‌کاری بانک‌های عامل و آورده 

وی تصریح کرد: گروه جهادی شهید مهدی باکری به طور شبانه‌روزی  برای تحویل ۷۲ واحد مسکونی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد تا پایان خردادماه فعالیت می‌کند.

وی گفت: تا پایان امسال ۶۰۰ واحد مسکونی را تحویل متقاضیان می دهیم.

وی به عملی شدن تعهدات مردم و دولت در تامین منابع مالی تاکید کرد و افزود: با همکاری و همیاری مردم و دولت و تامین منابع مالی اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن با سرعت بیشتری اتفاق خواهد افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم