Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@18:58:04 GMT

دانیال حکیمی، جایگزین روزبه حصاری می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۴۷۹۹

دانیال حکیمی، جایگزین روزبه حصاری می‌شود

سریال «رهایی» به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی مسعود تکاور از امشب (شنبه ۱۷ خرداد) در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار می‌گیرد.

این سریال با مضمون و ژانری پلیسی، به روایت داستانِ کشف یک سرقت و آدم ربایی رازآلود می‌پردازد. در «رهایی» می‌بینیم که یک باند خلافکار بعد از یک سرقت بزرگ، تعدادی از شهروندان را گروگان می‌گیرد و همین باعث می‌شود پلیس نوپو که پلیس عملیات ویژه رهایی گروگان‌هاست، وارد عمل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سریال «رهایی» به قلم علی طالب آبادی به نگارش درآمده و دانیال حکیمی، میترا حجار، سام قریبیان، شاهد احمدلو، حسین سلیمانی، رامتین خداپناهی، رضا توکلی، نازنین پیرکاری، افشین سنگ چاپ، الهام جعفر نژاد، سوگل طهماسبی، امیر حسین مدرس، حمیدرضا هدایتی، سید مصطفی قدیری، و مهدی کریمیان و... در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

خواننده این سریال علی لهراسبی است و بخشی از عوامل آن عبارتند از: مهدی توکلی زانیانی (برنامه ریز و دستیار یک کارگردان)، فرزام گل‌سفیدی (مدیر تصویربرداری)، فرهاد عزیزی‌فرد (طراح صحنه ولباس)، مهدی جودی (تدوین)، بهنود یخچالی (موسیقی)، سعید احمدی (موسیقی)، مهری شیرازی (طراح گریم)، داود جمشیدی (مدیر تولید)، سعید پروینی (دستیار تهیه کننده).

«رهایی» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو و با مشارکت موسسه ناجی هنر تهیه شده است و از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن می‌شود و پنجشنبه‌ها خلاصه هفتگی آن پخش خواهد شد.

بازپخش این سریال ساعت ۹، ۱۶:۳۰،۰۰:۳۰ بامداد خواهد بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سریال رهایی سریال بچه مهندس دانیال حکیمی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۴۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد

حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال نون خ۵، از مصدومیت سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر سریال و عدم توقف کار با وجود آسیب‌دیدگی او نوشت.
 
آذرنگ در صفحه شخصی خود نوشت:  قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.
 
چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…
 
قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…
 
یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • داستان تیتراژ سریال دلیران تنگستان
  • داستان تیتراژ سریال«دلیران تنگستان»/ وقتی موسیقی ایرانی محترم است
  • آسیب دیدن سعید آقاخانی در سریال «نون خ»
  • سریال‌های جایگزین نون خ و اژد‌ها چیست؟
  • عمو کاووس نون خ چگونه بازیگر شد؟!
  • شوخی داریم، بی‌احترامی نه!
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم