Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدصفری در جلسه شورای اداری شهرستان املش افزود : همه ما به عنوان مسئولان در هر جایگاه و سمت و رده ای که هستیم باید در خدمتگزاری به مردم تمام سعی وهمت خود را به کار بندیم.

وی ادامه داد :اینک با گذشت بیش از ۴۰ سال ازعمرانقلاب درگام دوم آن قرارداریم بنابراین باید با برنامه قوی تر، فنی تر، مهربانانه تر توام با سلامت و صلابت بیشتر کارها رابه پیش ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود : این نظام ناخدایی دارد کاملا هوشیار، مدبر، زیرک و مقتدر که سکاندار این نظام است و ما باید با عملکرد شایسته در راستای اهداف و منویات رهبر معظم انقلاب و خدمت به مردم گام برداریم.

نماینده مردم شهرستانهای املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کارکرد ضعیف برخی از افراد در این منطقه طی سالهای گذشته در هر جایگاهی گفت: زمانی منطقه اشکورات در پی وقوع زلزله دارای جاده شداما از آن زمان تا حال این جاده ها تعریض نشد در حالی که مسئوولیت برای ما الزام آور است تا در ارتقا این خدمات و زیرساخت ها گام برداریم.

حجت الاسلام صفری گفت: ازمهمترین دغدغه های امروز مردم، وضعیت جاده املش به شلمان است که در حال حاضر ازنظر اعتباری مشکل ندارد اما ازنظر مصالح دچار مساله است باید همه تلاش کنیم تا این مساله برطرف شود وگرنه باید صدها کیلومتراز جاده های ما خاکی باشد.

فرماندارشهرستان املش هم در این جلسه گفت: برای موفقیت در توسعه شهرستان باید اولویت ها ونیازهای مردم ومسئوولان دریک راستا باشد و

و درطول خدمت به مردم املش سعی کردیم فضای کار؛ همدلی؛ همراهی وهم افزایی رادرشهرستان گسترش دهیم و اولویت منافع مردم و شهرستان باشد.

محمدرنجبر با اشاره به تلاش نماینده وقت املس درجذب اعتبارات ملی برای پروژه ها گفت: چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای خرشتم با ۳ میلیاردتومان اعتبار آغاز شده و پروژه اجرای مجتمع فرهنگی، هنری املش هم اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان دارد.

رنجبرگفت: عملیات اجرایی و پیشرفت فیزیکی سه پل تخریبی کیازنیک، رانکوه ولرداسرای املش کند است ونیازمند تلاش بیشتر است.

وی با اشاره به مشکل آب شرب املش گفت : این مساله مدیریتی نیست بلکه مربوط به زیرساخت های آب درتصفیه خانه طول لات رحیم آباد است که با کمترین بارش ها از مسیر خارج می شود اما مشکل آب زراعی شهرستان نیازمند متولی خاص است تا سریعتر مرتفع شود.

برچسب‌ها گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گیلان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری شبکه برق شادگان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال صالح‌زاده گفت: بر اثر توفان در شادگان، تعدادی از دکل‌های فشار قوی سقوط کردند و بریدگی سیم‌های برق رخ داد و آسیب جدی به شبکه برق وارد شد و ایستگاه اصلی شهرستان را دچار مشکل کرد.

وی افزود: این مشکل باعث قطع شدن برق در برخی مناطق شهرستان شادگان شد و برق در این مناطق ناپایدار بود.

صالح زاده ادامه داد: با سرعت عملی که متخصصان و نیرو‌های سازمان برق برای رفع این مشکل داشتند اکنون برق در تمامی مناطق شهرستان شادگان به پایداری رسید.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

دیگر خبرها

  • دیوار زرد محکم‌تر از آن بود که بخواهد توسط کیلیان ام باپه شکسته شود! / کاریکاتور
  • تلاش نفوذی ها برای خروج راه آهن از ریل توسعه و مشارکت مردمی
  • مخبر: مشکل واردات اتوبوس برون‌شهری در اسرع وقت حل شود
  • ◄ مرگ در جاده ترانزیتی پل فیلهان ممسنی پل رستم جولان می دهد
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • پایداری شبکه برق شادگان
  • آغاز برداشت گل گاو زبان در شهرستان املش