Web Analytics Made Easy - Statcounter

قصد فروش هیچ بازیکنی را نداریم و از همه سرمایه‌های باشگاه حمایت کرده‌ایم. امسال نمی‌گذاریم استقلال مانند سال‌های قبل، بازیکنان خود را از دست بدهد نفرات تیم را حفظ خواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال  در جدیدترین گزارش ماهانه خود به هواداران این باشگاه اظهار داشت: استقلال یک باشگاه بزرگ است و باشگاه یعنی به جز تیم فوتبال، سایر رشته‌ها را هم شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در این مدت سعی کردیم هم در رشته‌های آقایان و هم در رشته‌های بانوان فعالیت داشته باشیم و اقدامات خوبی هم انجام شده است. طی روز‌های آینده اخبار خوبی را به هواداران استقلال در زمینه این اقدامات اعلام خواهیم کرد.

وی در ادامه در خصوص اقدامات انجام شده در طول مدیریت خود، تصریح کرد: معتقدم تاکنون به ۹۰ درصد از اهدافمان رسیده‌ایم و جزییات اقدامات انجام شده برای افزایش رشته‌های ورزشی استقلال را به زودی اعلام می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال پیرامون برنامه‌های آینده اینم باشگاه، افزود: می‌خواهیم از طریق معاونت اقتصادی باشگاه، از هوادارانی که در راه حمایت از استقلال آسیب دیده‌اند، دلجویی و هرآنچه از دستمان برمی‌آید، انجام دهیم. همچنین بر خود واجب می‌دانیم که به صورت هفتگی با پیشکسوتان در ارتباط باشیم و آن‌ها را تکریم کنیم.  

سعادتمند در مورد خبر خوب خود برای هواداران استقلال، گفت: خبر خوب دیگر ما در ارتباط با ورزشگاه مرغوبکار است که ما این ورزشگاه را به مراحل نهایی رساندیم و این استادیوم با ارزش ریالی قابل توجه به سرمایه‌های باشگاه اضافه خواهد شد. این برای باشگاه استقلال که هیچ‌گاه دارایی خاص و متعلق به خود را نداشته است، اتفاق خوبی است.

وی درباره تمدید قرارداد ستاره‌های استقلال، اظهار داشت: قصد فروش هیچ بازیکنی را نداریم و از همه سرمایه‌های باشگاه حمایت کرده‌ایم. امسال نمی‌گذاریم استقلال مانند سال‌های قبل، بازیکنان خود را از دست بدهد نفرات تیم را حفظ خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ارتباط با تصریح کرد: ما تا پایان فصل آینده مشکلی در مورد زمین تمرین نداریم و در حال حاضر استقلال دو زمین تمرین چمن دارد. به این ترتیب مشکل زمین تمرین که در فصل‌های اخیر همواره استقلال را آزار داده، نداریم. یک سالن بدنسازی با تجهیزات کامل هم برای باشگاه تا سال ۱۴۰۰ فراهم شده است. با پیگیری امور مربوط به کمپ مرحوم حجازی به دنبال این هستیم تا در آینده استقلال دیگر به دنبال اجازه زمین تمرین و سالن بدنسازی و استخر نباشد و همه اینها متعلق به خود باشگاه باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: احمد سعادتمند تیم فوتبال استقلال ورزشگاه مرغوبکار باشگاه استقلال زمین تمرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۴۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!

فوتبال ایران سال‌های سال است که شعار مبارزه با فساد سر می‌دهد اما در عمل تنها برخی شعارها شنیده می‌شود و اثری از معرفی مصداق و فرد فاسد نیست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ طبیعی است که فساد در فوتبال بیش از هر فدراسیون دیگری رخنه کرده باشد، چراکه تعداد صفر قراردادهای فوتبال تفاوت اساسی به رشته‌های ورزشی دیگر دارد.

به طور مثال ؛ در یک مورد عجیب بازیکنی در باشگاه دولتی فولاد خوزستان؛ هفت فصل است که در لیست حضور دارد اما فقط 16 دقیقه بازی رسمی کرده است!

برخی سایت‌ها با انتشار این مطلب پرسیده‌اند؛ راز بقا در فوتبال چیست؟

آیا اگر این تیم خصوصی بود، مدیرعامل آن جرات داشت یک بازیکن آماتور فوتبال را بدون صلاحیت و کاربرد، هفت سال نگه دارد و قراردادش را تمدید نماید؟! این نا بازیکن ، فامیل و وابسته چه مقام و منصبی است که کسی جرات ندارد کنارش بگذارد؟ این چه ورزشکاری است که طی اینهمه سال نتوانسته حداقل کمی سطح فنی‌اش را در تمرینات بالا بکشد و برای دقایقی هم که شده، به زمین برود تا چنین آبروریزی رخ نداد!

چنین ورزشکار بی‌استعدادی ، چگونه جای استعدادهای ناب فوتبال جنوب را اشغال کرده و تا کی می‌خواهد یک سهمیه بزرگسال را بسوزاند؟

پشت او کیست که هر مربی و مدیرعاملی می‌آید نمی‌تواند تکانش بدهد و همه مجبورند تحملش کنند؟

ابراهیم سلجوقی از سال 1395 و در دوره مربیگری سیروس پورموسوی به فولاد خوزستان پیوست، بازیکنی ۳۱ ساله که هفت فصل متوالی در لیست باشگاه خوزستانی بوده، اما آمار بازی بسیار کمی دارد.

در سایت باشگاه فولاد، آمار بازی این بازیکن ۱۶ دقیقه عنوان شده و در لیگ برتر فصل 1400-1399 یک دقیقه و در جام حذفی فصل 01-1400 به مدت ۱۵ دقیقه برای این بازیکن آمار بازی به ثبت رسیده است.

در حالی که سایت باشگاه فولاد پست این بازیکن را مهاجم عنوان کرده، ولی وی در یکی از مصاحبه‌هایش پست خود را مدافع اعلام کرده است.

این موارد در حالی رخ می‌دهد که در فصول گذشته بارها دیده شده که بازیکنان بزرگ فولاد به دلیل پُر بودن لیست و جایگزینی بازیکنان جدید با قلم قرمز مربیان این تیم روبه‌رو شدند، اما در مورد سلجوقی اوضاع متفاوت است.

باید گفت مشکل امروز فوتبال ایران همین جزئیات و ناعدالتی در سطوح باشگاهی و آکادمی ها است که فساد در آن فراگیر شده و هر فردی با پول و رابطه می‌تواند فرزند خود را به درجات بالاتر برساند بدون آنکه حق او باشد.

دیگر خبرها

  • آیا نونیز تبدیل به بازیکنی موثر خواهد شد؟ وین رونی پاسخ می دهد / زیرنویس فارسی
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • ضرورتِ هدایت نخبگان به سمت علوم انسانی
  • بودجه دانشگاه شاهد ۳۰ درصد افزایش یافته است
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس
  • جزئیات فروش شفاف زعفران در بورس کالا