Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴   مدیرکل ضد جاسوسی وزارت اطلاعات در مورد جزئیات پرونده آمریکایی آزاد شده اظهار داشت: مایکل وایت یکی از نظامیان آمریکایی بود که دوسال قبل با پوشش توریست وارد کشور گردید. مشارالیه قصد داشت برای تأمین فرصت جاسوسی؛ با روش‌های فریبنده و ارتباط با اتباع ایرانی، پوشش حضور خود در کشور را بدست آورد که توسط ضد جاسوسی وزارت اطلاعات شناسائی و دستگیر گردید؛ این درحالی است که هم زمان با شکایت شاکی خصوصی نیز مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
نهایتاً پس از گذشت حدود دو سال ازمحکومیت؛ مشارالیه به دلیل تشدید بیماری و دلایل انسانی و طی فرآیند قضایی از کشور اخراج گردید.
وی درخصوص پیام‌های پی در پی و سخنان تشکر آمیز ترامپ از ایران بابت آزادی وایت اظهار داشت:
ترامپ به شدت محتاج جلب حمایت افکار عمومی پس از استیصال و درماندگی در قضیه مدیریت بیماری کرونا و همچنین مدیریت اعتراضات علیه تبعیض و نژاد پرستی است لذا در اقداماتی غیرحرفه‌ای سعی دارد اختلافات مبنایی جمهوری اسلامی ایران با رژیم آمریکا را به مسائل سطحی تنازل داده و واز هر موضوع بی ربط و کوچکی به عنوان بستر مذاکره با ایران بهره برداری حداکثری نماید. ترامپ که دچار سندروم بازاریابی و نمایش خیابانی برای جلب مشتری است در موضوع مذاکره با ایران نیز مصداق بارز "الغریق یتشبث بکل حشیش" می‌باشد که البته این نوع رفتار‌ها از رئیس جمهوری که از حوزه کسب و کار و شرکت داری به کاخ سفید قدم گذاشته، دور از انتظار نیست.بیشتر بخوانید: توضیحات وزارت اطلاعات درباره آزادی یک جاسوس آمریکاییوی در ادامه اظهار داشت: اطلاعات معاونت ضدجاسوسی وزارت اطلاعات نشان می‌دهد که برخی سیاسیون در آمریکا من جمله برایان هوک در نظر داشتند از فوت مایکل وایت به دلیل بیماری مزمن حداکثر بهره برداری سیاسی را علیه جمهوری اسلامی ایران و در قالب یک بمب خبری بعمل آورند که با آزادی وی؛ این فرصت رفتار غیر انسانی نیز از آنان سلب گردید.
ضد جاسوسی وزارت اطلاعات تاکید می‌نماید همچون گذشته با تیز بینی و اشراف حداکثری اطلاعاتی؛ هرگونه تحرکات ضد امنیتی سرویس‌های اطلاعاتی متخاصم و بویژه آمریکا در ایران و تحت هر پوششی را با قوت در نطفه خفه خواهد نمود و با حرفه‌ای‌ترین روش با آن مقابله می‌نماید.


روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، پروندمایکل وایت ، وزارت اطلاعات سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 وزارت اطلاعات جاسوسی وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک فناوری به ۹۰ درصد زوج‌های نابارور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما: حمید چوبینه افزود: ناباروری و نداشتن فرزند مشکل جهانی است، در کشور ما به لحاظ موضوعات فرهنگی، تعداد ناباروری را در کشور بیشتر نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: زوجینی را می‌بینیم که با وجود آنکه قدرت باروری دارند، نمی‌خواهند بارور بشوند یا اساسا تمایلی به داشتن فرزند ندارند، این خطر فزاینده، به خصوص برای جوامعی که اهمیتِ داشتن فرزند برای آنها بسیار مهم است یا مثل کشور ما به سمت پیری جمعیت حرکت می‌کنند، بسیار جدی است که عمدتا دلایل اجتماعی و اقتصادی می‌تواند داشته باشد.

دبیر انجمن ناباروری ایران با بیان اینکه ۲۰ درصد زوج‌های ایرانی در کشور نابارور هستند، گفت: حرارت موبایل و لپ تاب و مشاغلی مانند کار در نانوایی، جوشکاری و آجرپزی باعث ناباروری در مردان می‌شود.

وی اظهار داشت: افزایش سن ازدواج به ویژه در زنان و تمایل به فرزنددار نشدن در ابتدای ازدواج از جمله موضوعاتی بوده که به ناباروری در جامعه دامن زده که با توجه بیمه‌ها به این مسأله درمان ناباروری با موفقیت‌ها و آمار زیادی در ایران درحال انجام است.

چوبینه به سطح امکانات کشور در زمینه درمان ناباروری اشاره کرد و اظهار داشت: امکانات باروری در کشور پیشرفته‌تر و هم وسیع‌تر شده است و به لحاظ تکنولوژی در زمینه باروری بسیار پیشرفت‌های حائز اهمیتی به دست آمده است همچنین به لحاظ پوشش جغرافیایی نیز در استان‌های مختلف مراکز درمانی ناباروری وجود دارد.

وی اظهار داشت: برخی زنان حوالی ۴۵ سال نزدیک یائستگی برای بارداری به ما مراجعه می‌کنند، بعد از ۳۷ سالگی کیفیت تخمک شدیداً بد می‌شود و خطر سقط بطور شدید افزایش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • آیین‌نامه اجرایی قانون «نحوه انتصاب افراد در مشاغل حساس» ابلاغ شد
  • کمک فناوری به ۹۰ درصد زوج‌های نابارور
  • توضیحات معاون حقوقی رئیسی درباره پول های بلوکه شده ایران در عراق
  • راهبرد وزارت صمت توسعه صنعت با رویکرد صادرات محور است
  • فعالیت ۸۰ هزار ماما در کشور/ نقش مؤثر ماماها در جوانی جمعیت
  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه به دام افتاد