Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه سازمان بهزیستی کشور، وحید قبادی دانا افزود: سه هزار و ۳۷۹ واحد مسکن شهری نیمه کاره خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول تکمیل و تحویل داده می شود.  

در جلسه رزمایش برکت حضرت امام خمینی (ره) که با حضور رییس قوه قضاییه، رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و مسئولان دستگاه‌های مربوطه برگزار شد، تفاهم نامه تکمیل ۳۳۷۰ واحد مسکن شهری بین سازمان بهزیستی، بنیاد برکت و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای پرداخت سهم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تفاهم نامه که به امضای امیرحسین مدنی رییس بنیاد برکت، ذوالفقار یزدان مهر معاون مشارکت‌های مردمی توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی و عزیزاله مهدیان معاون امور مسکن روستایی بنیاد مسکن رسید سهم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) پنجاه میلیارد تومان موافقت شد.

یزدان مهر معاون مشارکت‌های مردمی توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی در این باره گفت: در جلسه‌ای که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فتاح رییس بنیاد مستضعفان، تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی در بنیاد مستضعفان برگزار شد، موافقت شد جهت تکمیل ۳۳۷۰ واحد مسکونی خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول مبلغ ۱۴۲ میلیارد تومان کمک بلاعوض و سرانه بیست میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه توسط بنیاد مستضعفان و پنجاه میلیارد تومان کمک بلاعوض توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و ۱۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۲۹ میلیارد تومان کمک بلاعوض توسط سازمان بهزیستی کشور جهت تکمیل واحدهای مذکور تأمین و پرداخت شود.

یزدان مهر افزود: از ابتدای اجرایی طرح تامین مسکن خانوارهای دارای حداقل دو عضومعلول هشت هزار و صد واحد مسکونی با مشارکت دستگاه ای فوق احداث و تحویل داده شده است.

وی بیان کرد: پنج هزار و ۲۰۰ واحد شهری و روستایی نیز در دست احداث است که واحدهای روستایی امسال تحویل داده می شود و با تدبیر مذکور نیز مانعی برای تحویل سه هزار و ۳۷۰ واحد شهری وجود نخواهد داشت.

برچسب‌ها ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) وحید قبادی دانا ستاد اجرایی فرمان امام ( ره ) سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره وحید قبادی دانا ستاد اجرایی فرمان امام ره سازمان بهزیستی کشور ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره وحید قبادی دانا ستاد اجرایی فرمان امام ره سازمان بهزیستی کشور ستاد اجرایی فرمان حضرت امام میلیارد تومان کمک بلاعوض خانوارهای دارای سازمان بهزیستی بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی صابری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال ۱۲ هزار و ۲۰۰ نفر از متقاضیان ساخت مسکن در روستاهای گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهره مند می‌شوند.

سرپرست معاونت بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان گلستان با بیان اینکه روستاییان گلستانی در ۲۲۸ هزار واحد مسکونی گذران زندگی می‌کنند، گفت: بیش از ۱۲۸ هزار واحد مسکونی روستایی استان نوسازی و مقاوم است و مابقی این واحدها کم دوام و در مقابل حوادث، غیر مقاوم هستند.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با کمک دولت‌ها و با هدف ارتقا سطح رفاه و زندگی روستاییان از سال ۸۴ تا کنون، به متقاضیان ساخت و نوسازی خانه‌های روستایی تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد ۵ درصد پرداخت کرده است، افزود: در دولت مردمی سیزدهم برای اولین بار هم مبلغ تسهیلات و هم تعداد سهمیه استان‌ها رشد چشمگیری داشته که به تَبع آن شاهد جهش در روند نوسازی و ساخت خانه‌های روستاییان به ویژه محرومان و اقشار کم درآمد هستیم.

صابری اظهار کرد: سهم استان گلستان از اعتبارات امسال با رشد حدود ۱۰۰ درصدی به چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت ۱۲ هزار واحد رسیده که تا کنون ۱۰ هزار و ۹۰۰ متقاضی جهت دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه به بانک‌ها معرفی شده‌اند که ۵ هزار و ۴۶۰ متقاضی موفق به عقد قرارداد با بانک‌های عامل شده‌اند و ساخت و ساز خانه‌های خود را آغاز کرده‌اند.

وی یادآور شد: ساخت و سازهای روستایی توسط مهندسان نظام فنی روستایی و نظارت عالیه همکاران شعب و اداره کل به صورت مرحله‌ای نظارت می‌شود.

کد خبر 6097828

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهر‌های جدید
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • بازار نابسامان اجاره مسکن در شهرهای جدید
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه