Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه از آمادگی تیم‌های رفع آلودگی این ناحیه جهت گندزدایی محلات و آغاز به‌کار کارگاه‌های تولید ماسک در این بندر خبر داد.

اسحاق موذن نسب عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه از اعلام آمادگی تیم‌های رفع آلودگی قرارگاه طرح تحول محلات بندرلنگه جهت گندزدایی محلات این بندر در راستای ماموریت قرارگاه پدافند زیستی ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آمار صعودی مبتلایان به کرونا طی روزهای اخیر در این شهرستان، افزود: با شیوع ویروس کرونا در کشور تقریبا در بیشتر محلات این بندر توسط هیات امنا، مساجد و حسینیه‌ها، قرارگاه‌های طرح تحول محلات و گروه‌های جهادی کارگاه تولید ماسک راه‌اندازی شد که هم اکنون نیز این کارگاه‌ها می توانند کار خود را آغاز کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: برابر مصوبه ستاد کرونا شهرستان بندرلنگه، همشهریان از برگزاری مراسمات عروسی، ختم و دیگر تجمعات که باعث شیوع این ویروس می‌شود جدا خودداری کنید و همکاری لازم را با دستگاه‌های مربوط بعمل آورید.

موذن نسب یادآور شد: نقش مردم در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بسیار مهم است و اقشار مختلف  این شهرستان نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خود، خانواده و دیگر اعضای جامعه را در برابر این ویروس منحوس مصون بدارند.

 

انتهای پیام/88028

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه بندرلنگه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ طبق داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوا، هم‌اکنون هوای پایتخت با شاخص ۹۵ در وضعیت زرد و قابل قبول قرار دارد.

در ۲۴ گذشته هم میانگین شاخص کیفیت هوا بر عدد ۸۱ قرار داشته و کیفیت هوای پایتخت قابل قبول بوده است.

وضعیت کیفیت هوای مناطق مختلف شهر تهران:

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای قابل قبول (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.
از ابتدای سال جاری تا به امروز در تهران ۵ روز هوای پاک و ۳۲ روز هوای قابل قبول به ثبت رسیده است.

وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران:

کد خبر 847199 منبع: فارس برچسب‌ها آلودگی هوا خبر مهم تهران

دیگر خبرها

  • هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا