Web Analytics Made Easy - Statcounter

سینا شریفی تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی «بازیمون»، در گفت و گو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ویژگی این برنامه سرگرم‌کننده شبکه سه گفت: «بازیمون» ایجاد سرگرمی و آگاهی بخشی تاریخی را محور خود قرار داده است. ساختار مسابقه‌ای این برنامه بر اساس اتاق فرار است؛ به گونه ای که در آن گروه ها در اتاق‌های مختلف درگیر حل معما‌ می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستانی که گروه‌های مختلف  در مسیر مسابقه طی می‌کنند، یک روایت تاریخی است که برای آگاهی بخشی به نسل جوان طراحی می شود.

وی درباره رویکرد اصلی این مسابقه بیان کرد: رویکرد اصلی «بازیمون» تأثیرگذاری بر مخاطبانی است که برخی از اصول اولیه کنترل و مهارت خود  از جمله امید، تمرکز، رهبری، تصمیم گیری و ریسک پذیری را خوب نمی‌دانند.

این تهیه کننده درباره لوکیشن مسابقه «بازیمون» بیان کرد: اتفاقات این مسابقه در یک هتل رمز آلود که بعد زمان و مکان ندارد، رخ می‌دهد. در هر برنامه ۳ گروه ۴ نفره به عنوان افراد باهوش جهت حل معما‌ها فعالیت می‌کنند.

شریفی درباره عوامل این برنامه هم اظهار کرد: برنامه «بازیمون» به تهیه کنندگی عباس اختری و من تولید شده؛ ما از استعداد‌های برتر برنامه «عصر جدید» هم استفاده کرده‌ایم. بازیگران «بازیمون» سعید فتحی روشن (ذهن خوان)، مجید ترکمان، سید علی زرگر، عارفه عسکری، ناهید عساکره، شکوفه عزیزی، سید سالار میرکریمی و حامد زارعان هستند.

وی با اشاره به تغییر زمانی پخش این برنامه تلویزیونی گفت: زمان پخش برنامه «بازیمون» تغییر کرده و قرار است هر هفته روز‌های شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه سه پخش شود.  تاکنون ۱۸ هزار نفر برای حضور در این مسابقه ثبت نام کرده‌اند که پس از ارزیابی های لازم، در برنامه حضور پیدا می‌کنند.

گفتنی است حسین باقریان (مدیر تولید)، حسین مجد (طراح دکور صحنه و لباس)، امیر ابیلی (سردبیر) و محمد رعیت پور (نویسنده) از دیگر عوامل مسابقه «بازیمون» هستند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی شبکه سه صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، قسمت جدید برنامه «کافه مستند» امشب جمعه هفتم اردیبهشت با گفتگو درباره مستند «آقای خاص» از شبکه افق پخش می‌شود.
این مستند تلاش دارد اطلاعات تازه‌ای درباره محمد بنا سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی و آقای خاص کشتی ایران ارایه دهد و با روایت ناگفته‌هایی به فراز و فرود‌های زندگی حرفه‌ای این مربی محبوب کشتی می‌پردازد، فرزاد حسنی نیز راوی این مستند است.
«آقای خاص» مستندی نیمه بلند است که در هفدهمین جشنواره مستند سینماحقیقت حضور داشت و قرار است برای نخستین بار از تلویزیون پخش شود.
بعد از پخش این مستند، در میز نقد «کافه مستند» داوود مرادیان و مهدی انصاری میزبان سجاد ترابی، کارگران این اثر هستند و درباره مسائل فنی این فیلم و همچنین نکات مربوط به مستند‌های ورزشی گفتگو می‌کنند.
در میز محتوایی برنامه نیز داوود مرادیان میزبان علی محمدی قهرمان کشتی فرنگی و همچنین مدیر تیم‌های ملی کشتی خواهد بود تا درباره محمد بنا و ویژگی‌های این اسطوره کشتی ایران با یکدیگر صحبت کنند در میز مستند برنامه نیز امیر مهریزدان مدیر پیشین مرکز مستند سوره  مهمان برنامه است تا درباره مسائل جاری حوزه مستند و مشکلات مستندسازان گفتگو کند.
«کافه مستند» به تهیه کنندگی محمدعلی محمددوست در گروه مستند شبکه افق تولید می‌شود و تلاش می‌کند نگاه متفاوتی به مقوله مستند داشته باشد.

«کافه مستند» هر هفته جمعه شب‌ها ساعت ۲۱ از این شبکه پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • آبگیری سازه‌های آبخیزداری در پی بارندگی‌های بهاری
  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید