Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@16:13:03 GMT

خبری مهم درباره دیدار فولاد استقلال

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۵۱۷۸

خبری مهم درباره دیدار فولاد استقلال

مسئولان سازمان لیگ فوتبال تصمیم نهایی خود برای برگزاری دیدار فولاد و استقلال در اهواز را گرفته اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با توجه به اینکه استان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، از روزی که مجوز شروع مسابقات فوتبال از سوی ستاد مبارزه با کرونا صادر شد، شایعاتی درباره احتمال برگزاری مسابقات ۳ تیم خوزستانی در شهرهای بی طرف مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا اما با بررسی های انجام شده مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون تصمیم نهایی شان را گرفته اند و قرار است مسابقات را در خوزستان بدون حضور تماشاگر برگزار کنند. از آنجایی که شروع لیگ برتر با دیدار معوقه فولاد و استقلال خواهد بود، گفته می شد مکان برگزاری مسابقه تیم استقلال و فولاد نیز تغییر می‌کند اما ظاهرا انجام این بازی در ورزشگاه فولادآرنای اهواز قطعی شده و مشکلی در این باره وجود ندارد.

در این باره مدیرعامل باشگاه فولاد هم اعلام کرده که محل برگزاری بازی با استقلال در منطقه ای است که شرایط سفید دارد و با این تفاسیر برگزاری دیدار مذکور در ورزشگاه اختصاصی فولاد قطعی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال تهران فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با ذوب آهن

تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۲۰:۳۰ امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار می‌گیرند. استقلال با ۵۴ امتیاز صدرنشین است و هواداران این تیم به دنبال ادامه دار بودن صدرنشینی تیم خود هستند.  

ترکیب احتمالی استقلال برای این بازی به شرح زیر است: سیدحسین حسینی – روزبه چشمی – آرمین سهرابیان – محمدحسین مرادمند – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – زبیر نیک نفس – آرش رضاوند – جلال الدین ماشاریپوف – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با ذوب آهن
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • پورموسوی: داور بازی با سپاهان شاید شبهه ایجاد کند
  • پورموسوی:داور بازی با سپاهان شمالی است؛ شاید ذهنیت ایجاد شود
  • ویسی فکر می‌کرد جریمه‌اش به ریال است!
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • واکنش جواد نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران