Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر خبرگزاری تسنیم در استان اصفهان در طول روز تازه‌ترین اخبار را در قالب از گوشه و کنار استان منعکس می‌کند. ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر اصفهان از امروز شنبه 17 خرداد ماه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ محمدرضا محمدی اظهار داشت: در راستای کاهش بار ترافیکی هسته مرکزی کلانشهر اصفهان، طرح زوج و فرد از امروز اجرایی شد.

وی افزود: مبلغ جریمه طرح زوج و فرد نیز افزایش یافته و خودروهایی که وارد محدوده طرح شوند 100 هزار تومان اعمال قانون می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان بیان کرد: شماره تلفن همراه برخی مالکان خودروها به روز رسانی نشده و ممکن است برخی شهروندان از جریمه خودروی خود مطلع نشوند و در بلند مدت ناآگاهانه متحمل جریمه‌های سنگینی شوند.

وی تصریح کرد: پیامک‌های ارسالی جرایم رانندگی فقط به شماره تلفن همراه اعلام شده در سامانه شماره‌گذاری پلیس اعلام می‌شود.

بازنشستگان آبفا روستایی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان اظهار داشت: باید در کوتاهترین زمان ممکن تدابیری در نظر گرفته شود تا بازنشستگان آبفا روستایی، عضو کانون بازنشستگان آبفا استان اصفهان قرار گیرند، تا بتوانند از خدمات  و مزایای این کانون بهره‌‌‌مند شوند.

هاشم امینی با اشاره به خدمات‌رسانی مطلوب به بازنشستگان بیان کرد: مسئولان امر در شرکت آبفا استان اصفهان باید با برنامه‌ریزی جامع و دقیق راهکارهای خدمات‌رسانی گسترده به بازنشستگان را فراهم کنند.

وی افزود: هم اکنون شرکت آبفا استان اصفهان از طریق سامانه 1522 به صورت غیر حضوری حق انشعابات آب و فاضلاب را در 24 کاربری ثبت می‌کند و پس از طی مراحل قانونی به درخواست مشترکان پاسخ داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان گفت: براساس قانون به مددجویانی که تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی هستند، با ارائه مدارک لازم در مواردی تخفیف داده می‌شود، اما برای مابقی مشترکان می‌توانیم با دریافت اقساطی بهای خدمات نهایت همکاری را داشته باشیم.

‌از گوشه و کنار ایلام| 47درصد بیکاران ایلامی، فارغ التحصیلان دانشگاهی هستنداز گوشه و کنار آذربایجان‌غربی|پیش بینی تولید 69 هزار تن گندم در ارومیه/ احشام قاچاق در مرزهای آذربایجان غربی کشف شداز گوشه و کنار کاشان| خانه‌های تاریخی ابوطالبی در زواره اردستان مرمت می‌شوند

رفع تصرف بیش از 24 هزار مترمربع اراضی ملی در استان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: 24 هزار و 285 مترمربع اراضی ملی استان در سال جاری، با هدف حفظ حقوق بیت‌المال از دست متصرفان خارج شد.

علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: با هوشیاری عوامل یگان حفاظت از اراضی این اداره‌کل از ابتدای سال جاری تعداد 33 مورد رفع تصرف فوری از اراضی ملی انجام شده و در مجموعِ عملیات صورت گرفته، اراضی با ارزش بیش از 31 میلیارد ریال، در گستره استان اصفهان رفع تصرف شده و به اراضی ملی و بیت المال بازگشت داده شده است. 

وی با اشاره به اینکه استان اصفهان علاوه بر مرکز استان، 22 شهرستان دارای اراضی قابل حفاظت را شامل می‌شود، بیان کرد: امسال تا ‌کنون تعداد 8 فقره اجرای حکم قضایی جهت اراضی به وسعت 34 هزار و 549 مترمربع و به ارزش ریالی بیش از 447 میلیارد ریال در سطح استان انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: شغل حفاظت از جمله مشاغل حساس است، که کارکنان آن باید به بهترین نحو آموزش‌های لازم را دیده تا بتوانند در برخورد با جرائم معترضان و متصرفان از اراضی دولتی موفق عمل کنند.

وی گفت: عوامل یگان حفاظت از اراضی استان براساس برنامه پیش‌بینی شده عمل می‌کنند و در جهت حفاظت از بیت‌المال و جلوگیری از تصرف اراضی ملی بصورت شبانه‌روزی و حتی در ایام تعطیل نیز به حراست و صیانت از اراضی و منابع‌ملی می‌پردازند.

انتهای پیام/163/ش

R41346/P/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت آبفا استان اصفهان گوشه و کنار اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد؛ جواد منصوری با اشاره به سیلاب‌های اخیر و ضرورت حفظ و حراست از بستر رودخانه‌ها گفت: در این راستا در سال ۱۴۰۲ حدود ۳۷ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد، تعیین حد حریم و بستر انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌ها لایروبی و در ۲.۳ رودخانه‌ها با همکاری متولیان امر، دیواره ساحلی احداث شده است، اضافه کرد: رفع تصرف اخیر در رودخانه ارزانک از توابع بخش خضرآباد مربوط به ۴ مورد تصرف شامل ساخت استخر، درختکاری و ساخت منزل مسکونی در این رودخانه بود که با دستور مقام قضایی رفع تصرف شد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان یزد از مردم استان خواست در صورت مشاهد تصرف در حریم و بستر رودخانه‌ها با سامانه شکایات مردمی شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به شماره تلفن ۳۱۰۷۷ اطلاع دهند.

کد خبر 6093292

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی عنبرآباد رفع تصرف شد
  • تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال
  • رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی ملی سیاهمزگی شفت
  • بازگشایی و رفع تصرف ۹۱ هکتار از اراضی رودخانه‌ای
  • ۱۷۵هکتار اراضی کشاورزی چهارباغ آزاد سازی شد
  • اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد
  • تئاتر بچه‌های مسجد باید در چهار گوشه ایران شکل بگیرد/ حضور ۱۴ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند
  • گوشه‌هایی از طبیعت بهاری غرب استان اصفهان + فیلم و تصاویر