Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از وقوع غرق شدگی و مرگ 5 نفر در دریا و رودخانه های استان در تعطیلات چند روز گذشته در شهرستان های نوشهر، عباس آباد، چالوس و تنکابن خبر داد.

بر گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید جعفر ساداتی با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری در ساعت 13 و 54 دقیقه روز چهارشنبه 14 خردادماه از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع غرق شدگی در آب های ساحلی شهرستان نوشهر، ماموران انتظامی سریعاً به محل حادثه عزیمت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، جوانی 23 ساله اهل و ساکن اسلامشهر استان تهران، حین شنا در دریا به علت عدم آشنایی به فنون شنا دچار سانحه غرق شدگی شد و جان خود را از دست داد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران همچنین از وقوع غرق شدگی در شهرستان چالوس خبر داد و افزود: در این حادثه نیز جوانی 19ساله ساکن استان خراسان شمالی به علت عدم آشنایی به فنون شنا و شنا در خارج از محدوده طرح غرق شد.

سرهنگ ساداتی با اشاره به غرق 5 نفر از اعضای یک خانواده در آب های ساحلی شهرستان عباس آباد از فوت یکی از اعضای این خانواده بر اثر غرق شدگی خبر داد و افزود: 4 عضو دیگر این خانواده با تلاش افراد بومی از غرق شدن و مرگ نجات یافتند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار کرد: در همین خصوص برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 در ساعت 19 و 34 دقیقه روز چهارشنبه 14 خردادماه در منطقه دو هزار شهرستان تنکابن، مردی 37 ساله که در کنار رود خانه ایستاده بوده به علت لغزش به داخل رودخانه سقوط کرد و غرق شد .

سرهنگ ساداتی با اشاره به وقوع حادثه مشابه در این منطقه از وقوع غرق شدگی یک زن 31 ساله به علت بی احتیاطی و سر خوردن از روی سنگ و سقوط به داخل رودخانه خروشان خبر داد و افزود: با توجه به شدت جریان آب جسد این زن در فاصله یک کیلومتری از محل حادثه کشف شد .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با هشدار به شهروندان و مسافران در خصوص رعایت نکات ایمنی و مراقبت از خود و فرزندان شان در زمان استفاده از دریا و مواهب الهی کوه و جنگل توصیه کرد, حتما از طرح های ساماندهی سواحل دریا و مکان هایی که برای شنا تعیین شده استفاده کنند .

لینک کوتاه: asriran.com/0034QH

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مازندران معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی وقوع غرق شدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۶۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۸۴۹ هزار تردد طی تعطیلات اواسط اردیبهشت در محور‌های مازندران

حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: برابرآماربدست آمده از ۱۱۲ سامانه تردد شماری منصوب درمحور‌های استان مازندران طی ایام تعطیلات اواسط اردیبهشت امسال نشان می‌دهد تردد انواع وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان در حدود ۴۰ درصد نسبت به مدت مشابه هفته گذشته افزایش داشته و به بیش از ۸۴۹ هزار تردد رسیده است.

او افزود: از این میان تردد در محور سوادکوه به بیش از ۱۶۵ هزار تردد، در محور هراز بیش از ۱۶۳ هزار تردد و در محور کندوان بیش از ۱۵۱ هزار تردد رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در طی بازه زمانی مذکور محور‌های کریدور بزرگراهی ساری تا محمود آباد پر تردد‌ترین محور‌های استان مازندران بوده اند.

پرترددترین ساعات روز نیز معمولا بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ روز جمعه ۱۲ اردیبهشت بوده که در ساعت مذکور بیش از ۱۴۶ هزار تردد از وسایل نقلیه به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • ثبت بیش از ۸۴۹ هزار تردد طی تعطیلات اواسط اردیبهشت در محور‌های مازندران
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • فوت یک دختربچه درپی غرق شدگی در کانال آب تیران
  • بارش باران و جاری شدن سیلاب ۴ نفر را در مرودشت اسیر مرگ کرد
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • چاقوکشی منجر به قتل در بهشهر
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت