Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ یکی از مشکلات رایج برای بسیاری از کاربران تلفن همراه را می‌توان خراب شدن یا کاهش کارایی باتری دانست. درواقع بسیاری از افراد می‌گویند مدتی کوتاه پس از استفاده از تلفن خود اختلالات عملکرد باتری را تجربه می‌کنند.

کنترل سلامت باتری می‌تواند روشی مناسب برای افزایش عملکرد گوشی باشد. در ادامه ۷ راهکار را برای افزایش عمر باتری معرفی می‌کنیم:

شما برای اعلان‌ها از نور و لرزش استفاده می‌کنید

بسیاری از افراد عادت دارند در محیط کار یا هنگام درس خواندن و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. گوشی خود را به حالت سایلنت یا بی صدا در می‌آورند. اما قرار دادن گوشی در حالت زنگ همراه با لرزش و نور می‌تواند نه تنها شارژ باتری را به شدت کاهش دهد، بلکه می‌تواند عمر گوشی را کاهش دهد. بر همین اساس است که بهتر است اعلان‌های گوشی خود را خاموش یا محدود کنید.

برنامه‌ها را باز می‌کنید و از آن‌ها استفاده نمی‌کنید

برنامه‌های بلااستفاده می‌توانند باتری‌های آیفون و گوشی‌های اندرویدی را از بین ببرند. اگر عادت دارید برنامه‌ها را باز کنید و هرگز از آن استفاده نکنید، ممکن است برنامه هنوز در پس زمینه اجرا شود. بستن برنامه‌هایی که دیگر نیازی به آن ندارید، یک راه حل آسان برای حفظ طول عمر گوشی‌های هوشمند است.

نور گوشی خود را کنترل نمی‌کنید

اکنون روز‌های صفحه نمایش تلفن‌های کوچک تمام شده است، اما جالب است بدانید که صفحه نمایش‌های بزرگتر امروزی می‌تواند بدترین دشمن باتری تلفن باشد؛ بنابراین بهتر است حاصل کنید که روشنایی گوشی شما متناسب است و به شکل بیش از حد روشن تنظیم نشده است. نور زیاد گوشی به سرعت باتری شما را تخلیه می‌کند.

تلفن خود را در فضای مرطوب نگه می‌دارید

گرمای شدید و رطوبت هوا و سایر شرایط آب و هوایی خطرناک می‌تواند عمر تلفن شما را کوتاه کند. گرمای اضافی می‌تواند باعث از بین رفتن داده‌ها یا فساد باتری شود. هوای سرد و مطروب نیز به همان اندازه بسیاری از مشکلات را ایجاد می‌کند. در دمای پایین، برخی از تلفن‌های هوشمند خاموش می‌شوند، مشکلات صفحه نمایش دارند یا باتری آن‌ها تمام می‌شود.

تلفن خود را در رختخواب یا زیر بالش نگه می‌دارید

قرار دادن تلفن زیر بالش هنگام خواب، راه دیگری برای کوتاه کردن عمر باتری است، به علت ایجاد گرما. اگر تلفن شما در حال شارژ شدن باشد، حتی می‌تواند خطر احتمالی آتش سوزی را به وجود آورد.

تلفن خود را ساعت‌ها به شارژر وصل می‌کنید

وصل ماندن تلفن در هنگام شارژ باتری کامل باعث آسیب رسیدن به باتری می‌شود، چرا که منجر به تولید گرمای بیش از حد و آسیب به باتری می‌شود. وصل کردن دستگاه شما در طول شب به شارژر یک ایده بد است. هنگامی که یک تلفن به ۱۰۰ درصد شارژ می‌رسد باید از شارژر جدا شود. شارژ‌های اضافی باتری را متوقف نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: روشهایی برای جلوگیری از خراب شدن باتری تلفن همراه

شما نرم افزار خود را به روز نمی‌کنید

خاموش کردن به روزرسانی‌های دستگاه ضرر زیادی به همراه دارد. سازندگان آیفون و آندروید به روزرسانی‌های متعددی ارائه می‌کنند تا تجربه کاربری شما بهتر شود و به این ترتیب تلفن شما به درستی کار کند. این به روز رسانی‌ها دارای مزایای دیگری نیز هستند. در واقع، اگر دستگاه شما از باتری ضعیف یا سایر مشکلات برخوردار باشد، این به روزرسانی‌های نرم افزاری می‌تواند آن‌ها را اصلاح کند؛ بنابراین اطمینان حاصل کنید که به روزرسانی‌ها را دریافت می‌کنید.

منبع: انتخاب لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 گوشی موبایل باتری گوشی روزرسانی ها برنامه ها تلفن خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۶۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از گمرک، در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۹۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری وارد کشور شده است. ارزش این تعداد گوشی تلفن همراه وارد شده به کشور در مدت یاد شده ۱۲۲ میلیون و ۸۵۹ هزار دلار بود.

این گزارش در خصوص واردات گوشی تلفن همراه به تفکیک تجاری و مسافری می‌افزاید: در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۶۶ هزار و ۱۹۳ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۰۶ میلیون و ۵۵۸ هزار دلار به شیوه تجاری و ۲۸ هزار و ۳۰۲ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۶ میلیون و ۳۰۱ هزار دلار به شیوه مسافری وارد گردید.

بر اساس این گزارش، آمار واردات گوشی تلفن همراه در این مدت شامل ردیف تعرفه ۸۵۱۷۱۳۹۰ به شرح گوشی‌های تلفن همراه هوشمند و کد شماره ۸۵۱۷۱۴۲۰ به شرح گوشی تلفن همراه با صفحه کلید غیر لمسی می‌باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قتل زن مورد علاقه‌ جلوی چشمان مردم در شمال تهران
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • همراه پرخرج
  • انگیزه برای قتل زن مورد علاقه‌ با ۱۹ضربه چاقو در خیابان بالاشهر
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • وارسی گوشی موبایل همسر باعث قتل شد
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟