Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@18:43:26 GMT

بوندسلیگا و اعداد، تحت سلطه ستارگان بایرن مونیخ

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۶۲۳۶

بوندسلیگا و اعداد، تحت سلطه ستارگان بایرن مونیخ

تیم فوتبال بایرن‌مونیخ آلمان موفق شد در چارچوب هفته سی‌ام رقابت‌های بوندسلیگای آلمان با نتیجه پرگل چهار بر ۲ از سد میزبان خود بایر لورکوزن بگذرد و با ۷۰ امتیاز و ۱۰ امتیاز فاصله نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود در فاصله چهار هفته مانده به پایان، در صدر جای خود را تثبیت کند و یک قدم دیگر به یک قهرمانی دیگر نزدیک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان هانسی فلیک در این هفته‌ها غیر قابل مهار هستند. آنها به نهمین پیروزی متوالی خود رسیدند تا نشان دهند بوندسلیگا بازهم برای آنها کوچک است. بایرن با چهار گلی که وارد دروازه هرادسکی کرد تعداد گل‌هایش در این فصل به عدد ۹۰ رسید. آنها علی‌رغم اینکه ۲گل نیز دریافت کردند اما همچنان با ۳۰ گل خورده بهترین خط دفاعی را در اختیار خود دارند و طبیعتا بهترین تفاضل گل هم برای آنهاست.

روبرت لواندوفسکی مانند قبل این بار نیز در صف گلزنان قرار گرفت و حالا با ۳۰ گل زده و پنج گل فاصله با تیمو ورنر در صدر جدول گلزنان است. او برای سومین بار در بوندسلیگا توانست گل‌های خود را در یک فصل به عدد ۳۰ برساند. تنها گرد مولر با پنج بار رسیدن به این عدد از او عملکرد بهتری داشته است. لوا همچنین در مجموع رقابت‌های این فصل ۴۴ گل زده و این بهترین آمار او در دوران بازیگری‌اش به حساب می‌آید.

همچنین توماس مولر موفق شد تعداد پاس گل‌های خود در این فصل را به عدد ۲۰ ارتقا دهد. حالا مولر در کنار دی‌بروینه تنها بازیکنانی هستند که در یک فصل از رقابت‌های بوندسلیگا موفق به ثبت ۲۰ پاس گل شده‌اند. دی‌بروینه وقتی در وولفسبورگ بود موفق به انجام چنین کاری شد.

حال باید دید دورتموند در دیدار ساعت ۲۱ مقابل هرتابرلین چه می‌کند. اگر آنها نتوانند به برتری برسند فاصله‌شان با بایرن به ۹ امتیاز کاهش می‌یاید یا در عدد ۱۰ باقی می‌ماند. در این صورت مونیخی‌ها با پیروزی در هفته سی و یکم می‌توانند روی کاغذ هم هشتمین قهرمانی پیاپی خود را جشن بگیرند.

برچسب‌ها بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی بوندسلیگا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی بوندسلیگا بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی بوندسلیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ پیراهن اول بایرن مونیخ برای فصل ۲۰۲۴/۲۵ + عکس

باواریایی‌ها به روال سابق خود بازگشته و قرار است در فصل آینده، از پیراهن‌هایی با زمینه قرمز رنگ استفاده کنند 

طرفداری | باشگاه بایرن مونیخ به طور رسمی از پیراهن اول خود برای فصل ۲۰۲۴/۲۵ رونمایی کرد. آدیداس طراحی این پیراهن را به عهده داشته است.

بایرن مونیخ در فصل ۲۰۲۳/۲۴ از پیراهن‌هایی با زمینه سفیدرنگ استفاده می‌کند که این تصمیم، انتقاد شدید هواداران این تیم را به همراه داشت. لذا باواریایی‌ها برای فصل آینده به روال قبلی خود بازگشته و قرار است دوباره از پیراهن‌هایی با زمینه قرمز رنگ استفاده کنند.

پیراهن اول بایرن مونیخ در فصل ۲۰۲۴/۲۵ پیراهن اول بایرن مونیخ در فصل ۲۰۲۴/۲۵ پیراهن اول بایرن مونیخ در فصل ۲۰۲۴/۲۵

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • هری کین: رونالدو بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال است
  • حضور پرشور هواداران بایرن مونیخ در اطراف ورزشگاه سانتیاگو برنابئو / فیلم
  • برنابئو غرش خواهد کرد؛ تیزر باشگاه رئال مادرید برای تقابل با بایرن مونیخ در سانتیاگو برنابئو / فیلم
  • فلیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • سوال جالب از ام باپه؛ بایرن مونیخ یا رئال مادرید؟ / فیلم
  • کان: بایرن مونیخ پس از جذب کین، حالا باید به فکر هالند و ام باپه باشد
  • تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم
  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • رسمی؛ پیراهن اول بایرن مونیخ برای فصل ۲۰۲۴/۲۵ + عکس