Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-06@10:45:33 GMT

مراجعان کرونایی تهران 2 درصد بیشتر شد!

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۶۲۸۰

مراجعان کرونایی تهران 2 درصد بیشتر شد!

به گزارش صدای ایران، علیرضا زالی عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۲ مورد جدید در بخش‌های عادی و ۶۷ بیمار نیز با تشخیص کرونا و با وضعیت اختلال در وضع تنفسی و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان تهران به عنوان موارد جدید بستری شده اند اظهار داشت: در مجموع سهم کسانی که به حوزه بهداشت و درمان طی این مدت مراجعه کرده اند و نیاز به بستری داشتند با افزایش روبرو بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زالی بیان داشت: دیروز آمار مراجعین ۱۰ درصد اعلام شده بود و امروز این عدد به ۱۲ درصد افزایش یافته که نشان می‌دهند مراجعین د ر بخش‌های عادی و ویژه مورد بستری قرار گرفته اندکه این موضوع نیازمند یک تحلیل خاص است و زمینه الگوی مراجعین را مورد بازنگری قرار دهیم.
فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران دلیل افزایش مراجعین را ۲ علت عنوان کرد و بیان داشت: دلیل اول این است که بار مراجعین جدیدی که از حال نامساعدتر برخوردار هستند ممکن است تغییر پیدا کرده باشد و دلیل دوم نیز این است که ممکن است میزان معیارهای ما در رابطه با پذیرش بیمارستان‌ها در روزهای اخیر با تغییراتی روبرو شده باشد اما در کل ما به عنوان نکته هشدار دهنده به آن نگاه می‌کنیم و در کل امیدواریم با نظر همکاران همه گیر شناسی تحلیل مناسب‌تری را ارائه نمائیم.

پ/

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: زالی مراجعان کرونایی صدای ایران کرونا در تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۶۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم در دولت رئیسی چند؟ ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰ یا بیشتر؟

آفتاب‌‌نیوز :

اخیر روزنامه هم میهن از شکستن رکورد تورم تاریخ انقلاب در دولت رئیسی خبر داده بود که بانک مرکزی در جوابیه ای به این گزارش آن را رد کرد اما ناخواسته اطلاعات جدیدی از ثبت رکورد تورم در دولت رئیسی افشا کرده است.

‏بانک مرکزی در بخشی از این گزارش نوشته بود:  «تورم نقطه به نقطه در ماه فروردین سال ۱۴۰۳، نسبت به فرودین سال ۱۴۰۲، به میزان ۲۷.۷ واحد درصد کاهش پیدا کرده و به کمتر از میانه کانال ۳۰ درصد رسیده است».

‏ عبدالناصر همتی در واکنش به این گزارش بانک مرکزی نوشته است: از اطلاع رسانی بانک مرکزی ممنون. البته مناسب بود که تورم سالانه در پایان سال ۱۴۰۲  ‏و فروردین ۱۴۰۳ را هم اعلام می‌کردند. 

‏وی افزود: این اعلام، به معنای این است که تورم فروردین ۱۴۰۲ به میزان «۶۳ درصد» بوده است!

‏همتس نوشت: این تورم اعلام نشده، نتیجه رکورد رشد ۴۳ درصدی چاپ پول در سال ۱۴۰۱ و دلیل عمده فشار به نرخ ارز در ۱۴۰۲ بود.

دیگر خبرها

  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • مالیات آری؛ اما نه ۳۰ و ۵۰ و ۷۰ درصد!
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • ثبت ۵۳ میلیمتر بارش در در لیرابی
  • نرخ تورم در دولت رئیسی چند؛ ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰ یا بیشتر؟
  • تورم در دولت رئیسی چند؟ ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰ یا بیشتر؟
  • با این ۸ روش طول عمرتان بیشتر می‌شود
  • امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند