Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد :معاون امور هماهنگی و عمرانی استانداری تهران در تشریح حادثه واژگونی سرسره بادی در ایستگاه یکم توچال که منجر به مصدوم شدن ۴ کودک و یک مادر شد، گفت: در پی وقوع این حادثه ۴ وسلیه این شهربازی پلمب شده است.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، محمد تقی‌زاده گفت: شامگاه چهارشنبه ۱۴ خرداد سرسره بادیِ شهربازی کوچک ایستگاه یکم توچال دچار مشکل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هنگام بروز این حادثه ۱۵ نفر در حال استفاده از این دستگاه بودند که براثر حادثه حدود ۵ نفر مصدوم شدند و یکی از آنها حالش وخیم گزارش شده است.
وی  افزود: شورای فنی استان تهران در سال گذشته مصوبه‌ای داشت که طی آن اداره کل استاندارد براساس وظیفه ذاتی مأمور شده بود همه شهربازی‌های استان تهران را بازبینی کند که اتفاقا در پی این بازبینی‌ها به این شهربازی اخطار لازم داده شده و تاکید شده بود که از وسایلی که مجوز سالانه و استاندارد دریافت نکرده‌اند، استفاده نکند.
معاون استاندار تهران ادامه داد: حق بهره‌برداری از این وسایل منوط به طی شدن فرآیند لازم کسب مجوزها و استاندارها شده بود که متاسفانه بهره‌بردار این کار را انجام نداده و این اتفاق در شهربازی ایستگاه یکم توچال رخ داد.
تقی‌زاده تاکید کرد: در حال حاضر ۴ دستگاه این شهربازی پلمب شده و به این ترتیب از فعالیت آنها تا کسب مجوز سالانه جلوگیری خواهد شد. بهره‌برداری از این دستگاه‌ها منوط به کسب مجوز و لحاظ کردن استانداردهای لازم است. برچسب ها: شهربازی توچال ، معاون استاندار

منبع: خرداد

کلیدواژه: شهربازی توچال معاون استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان‌غربی ییلاقی است

مسعود شفیعی معاون فنی اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری آذربایجان‌غربی گفت: مراتع استان یا روستایی و یا ییلاقی هستند در مراتع روستایی شروع فصل بهره‌برداری از ۱۵ اردیبهشت و مراتع ییلاقی از ابتدای تیرماه است که قبل از فرا رسیدن فصل بهره‌برداری مجوز‌ها تمدید و دام‌ها در عرصه‌ها مستقر می‌شوند.

وی اظهار کرد: مراتع روستایی استان از وضعیت بهتری برخوردار هستند چرا که دور از دسترس دامداران و روستاییان هستند و شرایط آب‌و‌هوایی اجازه چرای‌دام زودتر از زمان مقرر را نمی‌دهد.

شفیعی افزود: اغلب مراتع ییلاقی استان در نوار مرزی واقع شده اند و کنترل براین مراتع توسط نیرو‌های‌انتظامی و مرزبانی نیز انجام می‌شود و این موجب شده تا ییلاقات فرصت برای بازسازی داشته باشند.

وی اضافه کرد: سعی می‌شود تا ظرفیت مراتع به روزرسانی شود و مجوز‌های صادر شده به نسبت تولید علوفه مدیریت می‌شود.

معاون فنی اداره‌کل منابع‌طبیعی آذربایجان‌غربی گفت: از بهره‌برداران درخواست می‌شود از چرای زود‌هنگام در مراتع خودداری کنند چرا که در چرای دام قبل از زمان مقرر مراتع خیس است و باعث می‌شود تا پوشش‌گیاهی از ریشه خارج شده و آسیب جدی هم به خاک و هم به پوشش‌گیاهی وارد شود.

وی اضافه کرد: تعیین حدود مراتع برای دامداران نیز انجام می‌شود چرا که جمعیت بهره‌بردار نسبت به سطح مراتع بیشتر است و ۱۲۰ هزار نفر بهره‌بردار دارای مجوز در این زمینه وجود دارد.

آذربایجان‌غربی در تولید علوفه در کشور رتبه اول را دارا است و در تنوع پوشش‌گیاهی نیز گونه‌های مختلف در مراتع مستقر هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان‌غربی ییلاقی است
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: دانش‌آموز وسیله نیست/ برخورد قانونی با معلم بلاگرها
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود