Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@22:41:55 GMT

تظاهرات در بلژیک علیه نژادپرستی

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۶۴۸۶

تظاهرات در بلژیک علیه نژادپرستی

به گزارش تابناک به نقل از فارس، صد‌ها شهروند بلژیکی با تجمع در شهر «لیژ» این کشور، علیه نژادپرستی و در حمایت از سیاهپوستان تظاهرات کردند.

این تظاهرات در حالی برگزار شد که دولت بلژیک به دلیل شیوع ویروس کرونا هرگونه تجمع گسترده در این کشور را ممنوع اعلام کرده است.

امروز نیز گروهی از مردم شهر لندن انگلیس به نشانه اعتراض علیه بی‌رحمی‌ها و تبعیض‌های نژادی در آمریکا که منجر به قتل «جورج فلوید» شد در خیابان‌های این شهر تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از زمانی که ویدئوی به قتل رسیدن جورج فلوید به دست یک افسر پلیس سفید‌پوست در مینیاپولیس، در فضای مجازی پخش شد، اعتراضات بسیاری در داخل و خارج از آمریکا به راه افتاده است.

از انگلیس تا نیوزیلند، هزاران نفر به خیابان‌ها ریختند تا از اعتراضات در آمریکا حمایت کنند و به اعتراض علیه مشکلات مشابهی که در جوامع خود وجود دارند بپردازند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیروس عسگری مایکل وایت مجید طاهری مینیاپولیس اعتراضات آمریکا مینیاپولیس شیوع ویروس کرونا بلژیک نژادپرستی مرگ جورج فلوید سیروس عسگری مایکل وایت مجید طاهری مینیاپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه سرکوب اعتراض ضد صهیونیستی در آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ تجمع‌های مسالمت آمیز ضد صهیونیستی در آمریکا، با این بهانه که اقدامات و تحرکات ضد یهودی است به شدت سرکوب می‌شود. این در حالی است که بسیاری از دستگیرشدگان شرکت کننده در این تجمع‌ها و راهپیمایی‌های ضد صهیونیستی، خود یهودی هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


۱- ماریان هرچ - استاد دانشگاه کلمبیا در نیویورک
۲- دانشجوی معترض

دیگر خبرها

  • خیزش سراسری دانشگاه‌های آمریکا علیه صهیونیست‌ها/گزارش ویژه
  • ترکیه: بی‌عدالتی علیه فلسطینی ها نتیجه نژادپرستی است
  • آخرین اخبار از اعتراضات دانشجویان در آمریکا علیه جنگ غزه
  • دانشجویان دانشگاه براون در آمریکا نیز به جمع تظاهرات کنندگان علیه رژیم صهیونیستی پیوستند (فیلم)
  •  تداوم تجمعات حامی غزه برغم سرکوب پلیس؛ تظاهرات در دانشگاههای جورج واشنگتن و کالیفرنیا
  • حدود ۱۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در کالیفرنیا بازداشت شدند
  • محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم
  • ادامه سرکوب اعتراض ضد صهیونیستی در آمریکا
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا