Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در جلسه‌ای که امروز با حضور محمودی نیا مدیرعامل و نژادفصیحی معاون فنی باشگاه صنعت مس کرمان برگزار شد، مجید عبدالرشیدی سرمربی فصل قبل تیم تکواندو مس کرمان در سمت خود ابقا شد و همانند بازی‌های سال گذشته صانعی به عنوان مربی و خواجه حسنی به عنوان سرپرست تیم، کار خود را ادامه خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم تکواندو مس کرمان که با چهره‌ای جوان و آینده دار در رقابت‌های لیگ برتر فصل قبل شرکت کرده بود، تا هفته آخر برگزار شده این رقابت‌ها عنوان پنجم مسابقات در جدول را داشت که این بازی‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا در هفته‌های پایانی متوقف شد.

هرچند تصمیم گیری نهایی برای رقابت‌های این فصل قرار است این هفته از سوی فدراسیون اعلام شود، اما بنا به اعلام قبلی فدراسیون، این فصل برای اکثر تیم‌های لیگ به پایان رسیده است و فقط تیم‌های اول و دوم جدول برای قهرمانی رقابت خواهند کرد.

 

تیم تکواندو مس کرمان با مشخص کردن کادر فنی خود، برای مسابقات فصل آینده لیگ برتر تکواندو کشور با تکواندوکاران جوان و جویای نام خود برنامه ریزی خواهد کرد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون تکواندو ویروس کرونا لیگ برتر تیم تکواندو مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۶۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار

رضا جعفری  گفت: کبد جوان ۲۲ ساله اهل و ساکن کرمان که در اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه برای پیوند به شیراز منتقل و به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

 وی افزود: این جوان ۴ روز قبل در اثر سانحه تصادف به بیمارستان شهید باهنر کرمان  منتقل شده بود و متاسفانه علیرغم تلاش‌های کادر درمان دچار مرگ مغزی شد که پس از تایید مرگ مغزی و رضایت اهدای عضو از خانواده، کبد وی برای پیوند به شیراز منتقل شد.

مسئول واحد پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمان از زحمات و تلاش‌های مسئول و هماهنگ کنندگان واحد فراهم آوری اعضای پیوندی کرمان، کادر جراحی، ارتوپدی و بیهوشی و کادر پرستاری بخش‌های جراحی و آی سی یو و همکاران اتاق عمل بیمارستان شهید باهنر کرمان قدردانی کرد.

وی  علاوه بر کبد قسمتی از استخوان زانو وی نیز برای ترمیم به ۳ بیمار که مشکل حرکتی در زانو داشتند، برداشته شد تا به این عزیزان پیوند زده شود.

به گفته جعفری تاکنون ۲۲۰ اهدای عضو در استان کرمان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • ترنم باران، همچنان در کرمان گوش نواز است
  • اعتبار ندادن بانک‌ها برای وام ازدواج این بار دغدغه زوج‌های جوان شد