Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

شرکت ایران خودرو، جهت پیشگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی افراد سودجو، به متقاضیانی محترمی که در سایت سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir به عنوان منتخب قرعه کشی اخیر، انتخاب شده‌اند، تاکید کرده صرفا از طریق همین آدرس، نسبت به ورود با نام کاربری و رمز عبور شخصی خویش اقدام و نسبت به فرآیند تکمیل وجه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اقتصادی- تاکید می‌شود مشتریان برای پیشگیری از هرگونه کلاهبرداری و سوءاستفاده، پس از حصول اطمینان از منتخب بودن در قرعه کشی اخیر از طریق دریافت پیامک از شماره ۹۸۳۰۰۰۹۶۴۴۰ متعلق به سامانه اطلاع رسانی شرکت ایران خودرو و مشاهده نتیجه قرعه کشی از سایت سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir و کسب اطمینان از منتخب شدن، صرفا از طریق همین آدرس و پس از ورود از طریق نام کاربری و رمز ورود اختصاصی، اقدام به تکمیل وجه کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران خودرو ایران خودرو قرعه کشی ایران خودرو ایران خودرو قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)

 فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس گفت: «مراقب باشید به بهانه توقیف خودروها به‌دلیل بی‌حجابی، مراکزی برای اقدام‌های غیرقانونی ایجاد نشود.»   به گزارش عصر ایران؛ سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.

وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد

دیگر خبرها

  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • عراقچی: پس از اقدام نظامی، زمان ورود به میدان سیاست و دیپلماسی است
  • هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا