Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه اصل شفافیت باید شفافیت در گفتار و عمل باشد، گفت: شفافیت آراء با پشتوانه منطق نخستین گام درراه مبارزه بارانت و فساد است.

مهرداد گودرزوند چگینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به‌ضرورت شفافیت در هر مجموعه ازجمله مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شفافیت آراء با پشتوانه منطق نخستین گام درراه مبارزه بارانت و فساد است و از همه مهم‌تر فهم از شفافیت در گفتار و عمل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خود را از حامیان طرح شفافیت آرا در مجلس شورای اسلامی خواند و افزود: جزو امضاکنندگان طرح شفافیت آرا هستم و در همان صفحه‌ای که دکتر قالیباف، امضاء کردند، بنده نیز امضاء کرده‌ام.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر شفاف‌سازی به‌دوراز نگاه پوپولیستی انجام شود می‌تواند زمینه‌های جلوگیری از رانت و فساد در تصمیم‌گیری‌ها را به همراه داشته باشد، گفت: بالا بردن سطح آگاهی و دانش جامعه در خصوص امکانات کشور با شفاف‌سازی تصمیمات بخش‌های مختلف کشور می‌تواند زمینه‌های توزیع عدالت، منطق تصمیمات و تصمیمات منطقی را در همه بخش فراهم آورد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت اطلاع یافتن ازنظر و آرا نمایندگان را نخستین گام در مجلس برشمرد و افزود: تصویب طرح شفافیت آراء نیازمند حمایت و آگاه‌سازی سایر بخش جامعه و واقعی نشان دادن واقعیت مسائل و مشکلات در حوزه‌های مختلف کشور است.

نماینده مردم در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه شفاف‌سازی در همه بخش‌ها بایستی صورت گیرد تا مسؤولیت اجتماعی، پاسخگویی و تعهد نسبت به تصمیم‌گیری در خصوص حوزه اختیارات انجام شود، تصریح کرد: رویکرد شفاف‌سازی، پذیرش مسئولیت در برابر اختیارات و جلوگیری از انحرافات احتمالی در برابر وعده داده‌شده می‌تواند برجسته شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس نخستین گام شفافیت آراء شفاف سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۶۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام کلانتری خاندانی، در این نامه از مدیران عامل سازمان‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، خواستار ثبت اسناد ارسالی داروخانه‌ها در سایت سازمان‌های بیمه گر شده است.

وی با تاکید بر پیگیری رعایت مفاد بند ل تبصره بودجه و لزوم ایجاد داشبورد شفاف برای اطلاع رسانی در پرداخت‌ها، تصریح کرد: میزان تسویه هر صندوق بیمه‌ای به صورت شفاف قابل مشاهده باشد.

کد خبر 6090996 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • خشونت بی‌منطق علیه حق‌طلبی دانشجویان آمریکا دردی از ظالمان دوا نمی‌کند
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • مهمترین اخبار دهم اردیبهشت/علت بارش‌های سنگین جنوب کشور
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود