Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سرهنگ منوچهر نصیری فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: به دنبال چندین فقره سرقت در محدوده میدان ابوالفضل شهر یزد بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

نصیری افزود: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده، یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه در بازرسی اولیه از متهم گفت: سارق در اداره پلیس به ۱۶ فقره سرقت منازل نیمه ساز و معابر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد با بیان اینکه سارق برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد گفت: تلاش پلیس برای دستگیری مالخر این سرقت‌ها ادامه دارد.

دستگیری سارقان حرفه‌ای قطعات داخل خودرو در یزد

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با دستگیری دو سارق حرفه ای، پرونده ۲۵ فقره سرقت قطعات داخل خودرو بسته شد.

سرهنگ محمد رضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو در چند روز گذشته، تیم ویژه‌ای از کارکنان پلیس بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

هاشمی فر افزود: ماموران کلانتری ۱۵ شهرستان یزد پس از بررسی جغرافیای زمانی و مکانی سرقت‌های صورت گرفته، روز گذشته حین گشت زنی هدفمند، یک متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

او ادامه داد: متهم در بازجوئی‌های به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشود و به سرقت ۲۵ فقره لوازم و قطعات داخل خودرو در مناطق مختلف شهریزد با همکاری یک نفر از دوستاتنش اعتراف کرد.

این مقام انتظامی افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد در پایان از شهروندان درخواست کرد: با مد نظر قرار دادن توصیه‌های پلیسی از سرقت وسایل نقلیه و لوازم داخل خودرو توسط سارقان جلوگیری کنند.

کشف چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی در یزد

سرهنگ محمد رضا حناساب رئیس پلیس آگاهی استان  یزد گفت: به منظور گزارش‌های مردمی مبنی بر وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان یزد، طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پیشگیری و کنترل سرقت و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

حناساب افزود: ماموران پلیس آگاهی در اجرای این طرح، موتورسیکلت‌های مشکوک را بررسی و تعداد سه دستگاه موتور سیکلت مسروقه و در ادامه از مخفیگاه یکی از سارقان نیز یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

او ادامه داد: مالکان موتوسیکلت‌ها شناسایی، پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال که تحقیقات برای دستگیری سارقان ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد ضمن تاکید بر نصب تجهیزات حفاظتی مناسب ورعایت نکات ایمنی توسط مالکان موتور سیکلت و وسایل نقلیه، توصیه کرد: هموطنان هشدار‌ها و توصیه‌های پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارقان با ۲۸ فقره سرقت در یزد

فرمانده انتظامی استان، گفت: با تلاش ماموران، دو سارق با ۲۸ فقره سرقت منزل و داخل خودرو شناسایی و دستگیر شدند.

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد، گفت: به دنبال چندین فقره سرقت منزل در سطح شهر یزد بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

بهدانی فرد افزود: ماموران کلانتری ۱۵ آزادگان شهرستان یزد با انجام کار اطلاعاتی و بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده دو سارق را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

او بیان کرد: سارقان در اداره پلیس به ۲۸ فقره سرقت منازل نیمه ساز و داخل خودرو اعتراف کردند.

سردار بهدانی فرد با بیان اینکه با دستور مقام قضائی، متهمان این پرونده روانه زندان شدند، گفت: تلاش پلیس برای دستگیری مالخر ادامه دارد.

کشف ۲۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در خاتم

سرهنگ غلامرضا کشوری فرمانده انتظامی شهرستان خاتم گفت: ماموران ایستگاه بازرسی هرات حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مورد نظر ۴۰ قوطی زیتون و تعداد ۷۱۸ عدد قوطی کوچک زیتون و ۲۴۰ عدد قوطی نسکافه قاچاق کشف کردند.

سرهنگ کشوری با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت : یک نفر متهم در رابطه با محموله قاچاق کشف شده دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته حوادث کشف کالای قاچاق فرمانده انتظامی استان قطعات داخل خودرو دستگیری سارقان دستور کار شهرستان یزد فقره سرقت استان یزد سرقت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۷۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق منازل در کنگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا حبیبی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر سیراف و کنگان، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: مأموران تجسس کلانتری ۱۲ سیراف و پلیس آگاهی با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی فردی که دارای ۲۲ سابقه کیفری اهل استان همجوار را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اشاره به اینکه این سارق تاکنون به ۸ فقره سرقت از منازل در سطح شهر سیراف و کنگان اعتراف کرده است، افزود: پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و در حال رسیدگی است.

وی با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌ها به کار می‌گیرد، گفت: از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم ضمن حفظ هوشیاری با عمل به هشدارها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6086939

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه