Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:43:52 GMT

آخرین شنای جوان ۲۵ ساله در آبشار هرایرز ممسنی

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۷۲۹۵

آخرین شنای جوان ۲۵ ساله در آبشار هرایرز ممسنی

سرهنگ محمدهاشم قسام، شنبه بیان داشت: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد غرق شدگی در آبشار روستای هرایرز از توابع شهرستان ممسنی، تیم‌های انتظامی و امدادی به محل یاد شده اعزام شدند.

وی، افزود: در بررسی‌های ماموران مشخص شد، جوانی ۲۵ ساله هنگام شنا در آبشار نامبرده به سبب خفگی در آب جان باخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته قسام، جسد متوفی با دستور مقام قضایی به پزشک قانونی انتقال یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی ادامه داد: رودخانه‌ها، کانال‌های آب، استخرهای کشاورزی و سدها حریم امنی برای شنا و تفریح نیست و جوانان باید برای حفظ جان خود و اطرافیان از رفتن به این مکان‌ها جدا خودداری کنند.

شهرستان ممسنی به مرکزیت نورآباد در فاصله ۱۵۸ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

محمدجواد مرادیان، رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس، یازدهم خردادماه جاری در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون، ۳۷ مورد غرق شدگی در این استان گزارش شده که ۲۷ مورد آن فوت و ۹ مورد توسط تیم‌های امدادی به مراکز درمانی فارس منتقل شده و یک مورد نیز پس از اقدامات درمانی به صورت سرپایی در محل درمان شده است.

برچسب‌ها مرگ ناگهانی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مرگ و میر ممسنی فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرگ ناگهانی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مرگ و میر ممسنی فارس مرگ ناگهانی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مرگ و میر ممسنی فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: کبد مرد جوان ۲۲ ساله اهل و ساکن کرمان که بر اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

مهدی احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان، اظهار کرد: عمل پیوند عضو صبح امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ انجام و کبد محروم امیر حسین ربیعی ۲۲ ساله اهل و ساکن کرمان که در اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، برای پیوند به شیراز منتقل و به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

وی افزود: زنده‌یاد ربیعی چهار روز قبل بر اثر سانحه تصادف به بیمارستان شهید باهنر منتقل و علی‌رغم تلاش‌های کادر درمان دچار مرگ مغزی شده که پس از تأیید مرگ مغزی و رضایت اهدا عضو از خانواده، کبد وی جهت پیوند به شیراز منتقل شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: علاوه بر کبد، قسمتی از استخوان زانوی اهداکننده عضو نیز جهت ترمیم به سه بیمار که مشکل حرکتی در زانو داشتند، برداشته شد تا به متقاضیان پیوند زده شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۲۰ اهدای عضو در استان کرمان انجام شده است، از تلاش‌های مسئول و هماهنگ‌کنندگان واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی کرمان، کادر جراحی، ارتوپدی و بیهوشی و کادر پرستاری بخش‌های جراحی و آی سی یو و همکاران اتاق عمل بیمارستان شهید باهنر تشکر کرد.

کد خبر 748028

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس