Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-05@23:57:02 GMT

علت جان باختن زن دوچرخه سوار در بزرگراه حکیم چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۷۴۴۰

آفتاب‌‌نیوز :

یعقوب آزاده دل مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگویی، درباره علت جان باختن یک زن دوچرخه سوار در بزرگراه حکیم گفت: متأسفانه یک زن دوچرخه سوار در مسیر غرب به شرق بزرگراه حکیم بعد از شیخ فضل الله رکاب می‌زد که در حادثه تصادف جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: مدیریت شهری هیچگاه شهروندان را به رکاب زنی در بزرگراه‌ها تشویق نمی‌کند و ایمن سازی و ایجاد مسیر دوچرخه در معابر درجه ۱ مناطق انجام می‌شود.

آزاده دل با تأکید بر اینکه تعداد دوچرخه سواران از گذشته تا به امروز افزایش چشمگیری داشته است، گفت: برای توسعه مسیر دوچرخه در معابر پایتخت باید به این نکته تاکید کرد برنامه ریزی کوتاه مدت چاره کار نیست و در بسیاری از موارد نیز دیگر نهادهای مسئول با شهرداری تهران جهت احداث مسیر امن دوچرخه همکاری‌های لازم را ندارند و همین امر موجب تأخیر در احداث مسیر دوچرخه می‌شود.

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: اگر نهادهای مسئول مانند پلیس راهور با شهرداری تهران همکاری لازم را برای ایجاد مسیر دوچرخه نداشته باشد، آنگاه تعداد حوادث این چنینی (تصادف دوچرخه سوار با وسایل نقلیه) افزایش پیدا می‌کند.

آزاد دل با تأکید بر اینکه باید پلیس راهور در ایجاد مسیر امن دوچرخه و ایجاد فضای ۱.۵ متری با مصوبات موافقت کند، گفت: متأسفانه پلیس راهور تا به امروز همکاری‌های لاز م را با شهرداری تهران نداشت و امیدوارم برای جلوگیری از حوادث مشابه هرچه سریع‌تر مصوبات موجود در حوزه ایجاد مسیر امن دوچرخه مورد موافقت قرار گیرد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: زن دوچرخه سوار شهرداری تهران دوچرخه سوار مسیر دوچرخه ایجاد مسیر حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۷۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مهدی معتمدی و سید مهدی طباطبائی دوچرخه سواران مهریزی مسیر مهریز تا مشهد را برای ترویج هرچه بیشتر شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی رکاب زدند. رکابزنی مسیر هزار کیلومتری مهریز تا مشهد در هشت روز صورت خواهد گرفت.  این دوچرخه سواران ترویج وتشویق افراد به ورزش برای داشتن سلامتی در زندگی و خواندن کتاب را از اهداف خود می‌دانند.

دیگر خبرها

  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • کارگر شهرداری در سیلاب بزرگراه بعثت مفقود شد
  • ترافیک پرحجم اما روان است
  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران
  • رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  •  اتوبان شهید خرازی مسدود شد | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا