Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@00:08:56 GMT

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۷۷۵۲

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۱۷ خرداد ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، فروزان افسرده معاون امور فرهنگی و توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان ایلام، گفت: اجرای طرح پیشگیری از تنبلی چشم که همه ساله از آبان ماه اجرا می‌شد امسال به دلیل شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا از نیمه تیر ماه آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح در مدت 23 سال گذشته  تا پارسال در فصل پاییز اجرا می‌شد که امسال در پی هشدارهای وزارت بهداشت در خصوص احتمال یافتن شیوع کرونا در نیمه دوم سال، تقویم اجرایی آن تغییر و به تیرماه موکول شده است.

توانمند سازی فرهنگی یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد برای خانواده‌های مددجو است

قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در دیدار با مسوول کانون‌های فرهنگی مساجد استان ایلام، گفت: در کنار برنامه‌های توانمند سازی مددجویان این نهاد در زمینه‌های اشتغال و مسکن، توانمند سازی فرهنگی نیز یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد برای خانواده‌های مددجو است.

وی افزود: با توجه به اینکه امروزه با مشکلی به نام کمبود منابع مواجه هستیم، تعامل و هم افزایی بین دستگاه‌های فرهنگی می‌تواند باعث سرعت بخشیدن به پشبرد برنامه‌ها باشد و کمیته امداد در این زمینه نیز آماده همکاری است.

قهرمانان ورزشی ایلام بر اساس نوع مدال حمایت می‌شوند

مظفر علی‌شایی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام، گفت: به هر باشگاه‌دار ایلامی ۱۶۰ میلیون ریال طبق دستورالعمل ابلاغی وام پرداخت می‌شود که هشت میلیون آن برای اجاره بها در ایام کرونا و هشت میلیون نیز برای مربیانی که در این باشگاه‌ها فعالیت داشتند در نظر گرفته شده است و برای کمک به باشگاه داران اقساط وام آن‌ها را به تعویق انداختیم.

وی افزود: استعدادهای فراوانی در حوزه ورزش در ۲ بخش زنان و مردان در این استان وجود دارد که در کشور و آسیا مدال آور هستند که امیدواریم نشان المپیک نیز به این مدال‌های پرافتخار اضافه شود.

اختصاص ۳۰ میلیارد ریال به طرح‌های آبخیزداری شهرستان چرداول

رضا احمدی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان چرداول از اختصاص ۳۰ میلیارد ریال به طرح‌های آبخیزداری شهرستان چرداول خبر داد و گفت: این میزان اعتبار بیان‌گر توجه ویژه به این شهرستان است.

وی افزود: این میزان اعتبار از محل اعتبارات اداره کل منابع طبیعی است که در سال گذشته هم بالغ بر ۳۰ میلیارد دیگر در این حوزه در شهرستان هزینه شده که مجموعه اعتبار تخصیص و هزینه شده ملی در حوزه آبخیزداری در شهرستان چرداول بیش از ۶۰ میلیارد ریال است.

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در ایلام به ۱۱۵۵ نفر

محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام، گفت: شمار مبتلایان به کرونا در ایلام به یک هزار و ۱۵۵ نفر  افزایش یافت.

 وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۰ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

انتهای پیام/ 970821

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس شهرستان چرداول استان ایلام کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۷۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد مخزنی دویرج دهلران سرریز کرد

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام گفت: در پی بارش های امروز جمعه سد مخزنی دویرج دهلران سرریز کرد.

صاادق علیمرادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: طی سامانه بارشی اخیر از دوشنبه شب تا امروز، در پی بارش‌های سیل آسا در حوضه آبریز سد دویرج به خصوص در شهرستان آبدانان، این سد مخزنی عصر روز پنج شنبه سرریز شد.

وی افزود: سد مخرنی دویرج با حجم مخزن ۲۰۵ میلیون متر مکعب در شهرستان دهلران به منظور تأمین آب کشاورزی و صنعت شهرستان و همچنین مهار سیلاب‌های رودخانه دویرج احداث شده است.

سد مخزنی دویرج در ۱۳ کیلومتری شمال شرق شهر موسیان از توابع شهرستان دهلران بر روی رودخانه دویرج واقع در جنوب غرب استان ایلام احداث می شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سامانه بارشی جدید پیش‌روی سیستان و بلوچستان / همدردی به وسعت ایران سد چراغ‌ ویس سقز سرریز کرد

دیگر خبرها

  • غیرمسلمانان به کشتار مردم غزه اعتراض کرده اند ولی خبری از اعتراض در بلاد اسلامی نیست
  • سد مخزنی دویرج دهلران سرریز کرد
  • بسته شدن محورهای این استان بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • اجرای طرح بیمه عشایر در شهرستان بدره
  • بسته شدن برخی محور‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • بسته شدن برخی محورهای خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های ایلام
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود